Középen a felső város, háttérben az alsó várossal.
Részemről a pára/köd valóban jóbarát, életszerűvé teszi a képet. Kristálytisztán olyan képeslapos hangulatú lenne, így inkább visszaadja a fent ücsörgök és nézelődök érzést, segít a távolság megélésében.
Másrészt az előtér önmaga is képbe hoz, hiszen olyan tipikusan mediterrán az a tető és a fák, a maguk formájával, de a laza, hányaveti összevisszaságukkal is. Így jó keretnek érzem ezt a felsőváros szilárd, monolitikus tömbje körül. Csodás épületeket alkothat az ember, de mégis van esendő, hétköznapi oldala a fényes, dicsőmúltszagú városoknak is...
Abban GG-nek igaza van, hogy egy kis napfény elkelt volna, de abban is hogy nem volt ezzel mit tennie a helyszínen. Azt hiszen az is áll, hogy lehet még erre utómunkával tolni kicsi kontrasztot stb. de mégiscsak az az igazi, ha azt a nap teszi meg helyettünk. :)
Kíváncsi voltam mennyi "műnapfényt" lehet rátenni GG képére utólag. Valami ilyet kaptam, de nem az igazi: