A fekete-fehér képben, ahol talán egy tengerparton óriási kőformákat látunk és ebben a kőformában, ahogy a kövek ívei egymáshoz kapcsolódnak, és az ívek ahogy eltűnnek, árnyékok, sötét árnyékok erősítik ki a fényfelületeket a gömbölyű formáknál, a kép alsó felében szinte szégyenlősen, eltekeredve, mintegy táncmozdulat meghúzódik a két női láb. Ami miatt nagyon szerethető ez az üzenet - hogy véletlenszerű, vagy tudatos - az a mozdulatforma, amit az alkotó elhelyez itt a kép alján. Merthogy nagyon hasonlatosan kibukkanó, ívekbe átkanyarodó formarendszerben látható a test bizonyos része hasonlóképpen, mint a most hátteret alkotó kőformák. Olyan az egész mintha egy párbeszéd történne. Mintha az emberi test a saját maga tekeredéseivel beszélni akarna az ősi formákhoz. És ez színdramaturgiájában is elég jól el van helyezve, merthogy ez a testhezálló sztreccs, fekete farmernadrág sötét tömegében megerősíti, fölhangolja, megfeszíti ezeket a zenei húrokat a háttérben látható szürke formákkal. Én ezt egy háromdisznós képnek gondolom. (szőke)
értékelés:
Egyik kedvenc filmem, viszont egy másik film szerint, az első, amit észrevesznek rajtad, az a cipőd. ;)
Ez szerintem Eszrevevo-specifikus...
Es hat mivel egymas tukrei vagyunk, vagy mi....Ha te azt latod, hogy vkit elso korben a cipod erdekel, konnyen lehet, hogy te vagy az, akinek az elso pillantasa a masik cipojet lesi...
Persze lehet, hogy tokre nem, hiszen evekig nem ettem repat, csak mert Al Pacino (Vegvari Tamas) azt mondta a SimONE c. filmben, hogy: "Repat?! Nem ettem repat!"