Délutáni órában

Délutáni órában

Sokat rendezgettem az íróasztalt a szobában. Nyáron túl napos helyen volt, télen túl hideg helyen...

Az a helyzet, hogy ami nem sikerül a valóságban, azt neked utómunkában kell megcsinálni. Itt most három (ha akarom, akkor négy) fényforrásunk van: van egy Nap, ami valószínűleg egy tetőablakon világít be, ami a falra vetődik, van egy asztali lámpánk, van ennek a tetőablaknak egy tükörképe, és van maga a monitor. Ez négy külön életet élő dolog, és ezt kellene valahogy összehozni. Tulajdonképpen ez majdnem a négy sarka a képnek, kicsit azt bánom, ha már ez így alakult, akkor miért nem vágtál a hangszórók mellett, mert akkor ez még hangsúlyosabb lenne, hogy így négy felé van osztva, de valahogy ezeket tónusban közelebb kellene egymáshoz vinni. Olyannyira, hogy értelmezni lehessen a Tilos a dohányzás feliratot, meg esetleg a képeket is a falon. Itt arról van szó, hogy meghagyjuk a csúcsfényeket ott, ahol vannak, és a középtónust elkezdjük emelni, és egyből élni kezd a többi is, vagy elkezd valamilyen történet felé elmozdulni. Ez talán egy megoldás lehetne. (hegyi)

Új hozzászólás