Diskura
Hol volt, hol nem volt... Volt két jó barát, akinek agya annak ellenére járt egy pendülésre, hogy néha a halálba szekírozták egymást. És volt úgy, hogy barát lett az a 100 ember is, aki feszült figyelemmel kísérte a titkolózást, mert egy valami a tanúja volt a nagy titoknak... a mikrofon...

Itt egy dokumentum képet látunk, ahol bal oldali, kopaszodó, kicsit dagadtabb figurán látszik, hogy valamit nagyon mond, és az nagyon fontos lett volna, hogy a koponyába ne vágjunk bele, és azokkal a feketékkel, ami a kép bal fölső szakaszán ott a pulóver mögött megjelenik, azzal érdemes lett volna picit még eljátszani. Vagy ha úgy vesszük, hogy az nem egy információ hordozó rész, és a kompozíciót nem segíti, akkor akár le is vághattuk volna azt a részt a pulcsi nyakrésze után, úgy egy nyolcadnyi részt, hogy a figura a kép széléhez közelebb kerüljön. Izgalmas a két beszélő alak, a háttérben lévő talán indián személy, aki ott lefelé néz, és a két figura összehajlásából adódik egy nagyon jó sötét rajzolat, ahol a két embernek, a közelebb lévő tömpe orrú mögött megjelenik egy rajzolat. Igenám, de itt egy ilyen ötvenes évekbeli rakendroll ikrofon teljesen belóg a háttérben lévő alak arcába, ami nagyon zavaró. Ez azt jelenti, hogy a fotósnak kellett volna úgy elmozdulni, hiszen itt a hátsó személy is ugyanolyan fontos, mint az előtérben lévő másik, ha viszont az, akkor picit kellett volna gyorsan dönteni a fotós elhelyezkedéséről. Riport fotózásánál nagyon nehéz helyzetek ezek, óriási rutin kell hozzá, hogy az az elkattintott pillanat, ami másodpercek töredéke alatt jön létre, tényleg odakerüljön a képre. Én úgy gondolom, hogy azt nagyon nehéz lenne számonkérni a képen, hogy az alkotó tudta-e, hogy mi az üzenet, hát persze, ezt a két embert szerette volna megörökíteni (talán ez valami zenei felvétel lehet, valami bluest énekelnek, a hátsó figura valami rockzenész lehet). Ettől még azt a rock mikrofont arrébb kellett volna helyezni, vagy a fotósnak úgy helyezkedni, úgy bújni, hogy ne sértsük meg a hátsó, talán gitárost. Az első talán dobos lehet. (szőke)
értékelés:

Hozzászólások

31
Értékelem!

Feladod??? Ne már!! Miért adnád fel? Egy disznót kaptál! Az miért rossz? A -1 disznós alkotás, na az már elég horror:) de ez nem az

30
Értékelem!

Andris ilyet tett Veled??? :) Fel vagyok háborodva!!!!

35
Értékelem!

Abba ne hagyd, be ne sérülj már. :) Miért, én is kaptam már egy disznót, sőt, ha hallanád... van, hogy egyet se.

32
Értékelem!

Na basszus, egy citromdisznó... :( Abbahagyom, feladom...

33
Értékelem!

Csatlakozom Ferihez, hogy inkább ne aludj hóban, de ha igen, fényképezd le az "ágyad". :)

31
Értékelem!

Nem volt lehetőség mozogni, 20 cm2 területen ültem, ugyanis akkoriban még nagyon teltházas volt a Godot.

Itt megint előjön az, hogy a kép "rejt" valamit, azaz a kezeket. De nem volt funkciójuk. Nem néztek semmit, hanem "molyoltak".

31
Értékelem!

Mind a két személy kinéz a képből. Badár úr gondolom a jegyzeteit nézi az Oszfő pedig a közönséget. Az utóbbit ha egy lépéssel balra lépsz már megoldottad volna és még a Badár úr bal kezét is látnám. A jobb keze is meg van nyesve és ezt is hasonlóan megoldhattad volna. Utólag vágással, hogy a kéz ne látszódjon, szerintem.
Nem kell kint aludnod de ha kint alszol küldj egy képet róla:) A fotó jó lett. Grat

35
Értékelem!

Ha most ebben hibát találtok, hát nem is tudom. Kint alszok a hóban... :)))

Hogy készült:

A két barát a tök sötét Godot Dumaszínház furcsa megvilágítású "színpadán" ált előttem két lépésnyire. És izegtek-mozogtak... És Bandi füle simán aranymetszésben van!

Új hozzászólás