emberek a bejáratban

a kategóriát a fene tudja, de talán ez fedi a legjobban. A pozitív-negatív forma érdekelt igazán a képen.

Az ötlet jó lenne, de a gesztus nem. Az emberek a képen esetlegesen álldogálnak, nincs szituáció, nincs olyan helyzet, amit értelmezni kéne a nézőnek. A másik az élesség, ha ennyire kontrasztos, grafikus hatású egy kép, nem lehet életlenség sehol. (hegyi)

Hozzászólások

Na ja, az életlenség az bajos...

Az a bajom vele, hogy életlen, pedig tök jól működne, de engem sajnos zavar, hogy nincs él az embereken.

Igen :) Én is zenéjére emlékszem leginkább :)

Az öreg bányás film zenéje az a tin tin tin tin tin tintirinn tintirinn?

Köszönöm Feri, rákeresek a filmre kíváncsiságból.

Az öreg bánya titka gyerekfilm jutott róla eszembe, azon túl viszont nagyon érdekes, jó helyről megfogott képet sikerült készítened Pista, én, aki nem vagyok filmes, azt gondolom igencsak filmes hatású, na de majd meglátjuk.

Ennek van egy ilyen Másfélmillió lépés... hangulata.

Új hozzászólás