Egy több expozíciós páros portrét látunk, nagyon érdekes kísérlet ez, rögtön az elején hozzáteszem, hogy én szeretem, de ketten ülünk a monitor előtt és sajnos el kell fogadnom Hegyi érvelését, hogy a kép jobb szélén, a női portré mellett a felület, a tapéta, ahonnan a fény jön, valahogy ez a rész túlságosan sok, ha a kép szűkítettebb lenne, akkor a két figura kapcsolatához, érzelmeihez, történetéhez sűrítettebben járulna hozzá a kép. Tehát ha a jobb oldali szakaszból majdhogynem a fül, haj környékén az az üres felület vágódna, sűrűbb lenne a kép, ahogy a bal oldalon jól is működik, ahol a férfi ki akar hajolni, ott feszíti is a képet. (szőke)
értékelés:
Oké, elvonó után megismétlem. :):)
A balra csúszásról: nem láttam bele a gépbe, mert előtte álltam. :):)
Köszönöm a véleményt, az értékelést.