Fényképezgettem a Duna parton témát keresve. És találtam is!
Viktóriának nagyon jó munkái, nagyon jó képei érkeztek eddig már be az Estiskolába és azért merem megkockáztatni, hogy próbálok üzenetet küldeni, mert nagyon érdekes anyagai voltak már eddig. És akkor az üzenetem az pedig az lenne, hogy tehát, Viktória, eddig már nagyobb mélységekbe is eljutottunk, ennek a képnek úgy érzem, hogy az alapkérdései a 10-es lecke köldök kategóriában - ami nem egy kis sorszámozású házi feladat - az, hogy mindazt, amit itt megtaláltál, a rés, a mélység, a kút, a természet, a test, a testformák, az árnyék és a fény játéka, valamilyen módon úgy transzponáld, hogy ne csak egyszerűen egy fényjáték tanulmány, ne csak egyszerűen egy természeti tárgy megfigyelése legyen mindez a kép, mert ha erről a képről lebontanánk a címet, lebontanánk a házi feladat hívó szavait, akkor nem biztos, hogy önmagában is a kép tudná hordozni azt a szimbolikát, amit a 10-es leckét jelzi. Ezalatt azt értem, hogy nagyon jó lenne, ha úgy próbálnád ezeket a házi feladatokat megfogalmazni, hogy kicsit bátrabban használod benne önmagad, saját magad, vagy a környezetedben lévő embert. Nem az a probléma, hogy az emberi jelenlét nincs meg ebben a képben, hanem igazából picit sematikus a megközelítése a képnek. Én visszaadnám ezt ismétlésre, de azért, mert nagyon várom, hogy elkészítsd az igazi köldök házi feladatodat és azért is adom vissza, mert több bátorságot kérek tőled. (szőke)
Új hozzászólás