Nagyon jó a ritmus, örülök annak, hogy egyszerűsítesz, nekem nagyon szűk a tér, minden irányba beleverődünk ebbe a térbe. Fönt is, lent is, hátul is, elől is, mindenhol vágtál, de nem érzem azt, hogy ezek a vágások átgondoltak lennének, hogy hol érdemes, hol jó ezeket a foltokat vágni. Most csak egy példát mondok: a kép fölső részénél, ha már vágunk, akkor vágjunk annál a fényhatárnál, ami az első szereplőnek a kezénél létrejön, fölötte elindul egy sötét sáv, az már nem kell. De miért nem adtad meg az ívét ennek a textilnek a kép jobb oldalánál? Ugyanez a kérdés merül föl a kép bal oldalánál hátul, a hátsó alaknál, hogy az ő szoknyája miért nem lebbenhet annyit, amennyit kell? Mindeközben a megfigyelés jó, a szereplők abszolút rendben vannak, és a kettejük viszonya is nagyon beszédes, de a képkivágás most számomra idegen. (hegyi)
értékelés:
Zoltán ne érezd magad kellemetlenül :)
Ez egy történet, próbáld kitalálni a saját verziód! Miért gondolod, hogy egyik vagy másik táncosra KELL csak figyelni? :)
Köszönöm a véleményed ;)
Köszönöm az elemzést! Nyilván való, hogy mindent okkal csinál az ember. Maximum rosszul gondolja. A vágást átgondoltam, lehet hogy rosszul.