Fekete-fehér színek

Fekete-fehér színek

Nagyon jó a ritmus, örülök annak, hogy egyszerűsítesz, nekem nagyon szűk a tér, minden irányba beleverődünk ebbe a térbe. Fönt is, lent is, hátul is, elől is, mindenhol vágtál, de nem érzem azt, hogy ezek a vágások átgondoltak lennének, hogy hol érdemes, hol jó ezeket a foltokat vágni. Most csak egy példát mondok: a kép fölső részénél, ha már vágunk, akkor vágjunk annál a fényhatárnál, ami az első szereplőnek a kezénél létrejön, fölötte elindul egy sötét sáv, az már nem kell. De miért nem adtad meg az ívét ennek a textilnek a kép jobb oldalánál? Ugyanez a kérdés merül föl a kép bal oldalánál hátul, a hátsó alaknál, hogy az ő szoknyája miért nem lebbenhet annyit, amennyit kell? Mindeközben a megfigyelés jó, a szereplők abszolút rendben vannak, és a kettejük viszonya is nagyon beszédes, de a képkivágás most számomra idegen. (hegyi)
értékelés:

Hozzászólások

Köszönöm az elemzést! Nyilván való, hogy mindent okkal csinál az ember. Maximum rosszul gondolja. A vágást átgondoltam, lehet hogy rosszul.

Zoltán ne érezd magad kellemetlenül :)
Ez egy történet, próbáld kitalálni a saját verziód! Miért gondolod, hogy egyik vagy másik táncosra KELL csak figyelni? :)
Köszönöm a véleményed ;)

Technikailag irigylésre méltó, de bennem valami feszültséget vagy kellemetlenséget kelt, hogy akkor most kire figyeljek: az elöl levő hölgyre, vagy a hátul levőre? Valószínűleg, ha nem lennének más szerepben, vagy a testük egyforma arányban látszana, a kettősük képviselne egy közös irányt, dinamikát, kapcsolódna a tánc lengéséhez, akkor nem lenne gond, de a hátsó alak a hátradőlés, az elfordított törzs miatt mintha más szerepet képviselne és talán ez bizonytalanít el és teszi az egész képpel kapcsolatos érzéseket megbontottá, vagy megtorpanóvá.

Nyözö, köszönöm szépen!
Igen nekem is a hátsó lány az izgalmasabb, ahogy kitekint ránk... Érdekes érzés volt, ahogy a kamerát kiszúrta, és rámnézett.

Na ez milyen jó kis örömtánc Zati! :)

Szépen komponáltad, vágtad, jók a kavargó mozdulatok, az arcok. Különösen a hátsó alak ahogy kikacsint rád/ránk a nagy kavargásból... :)
Jó lett a bemozdulás, ami talán egyedül a ránk néző, távolabbi arcon nem látszik, máshol meg finoman eloszlik "fontossági sorrendben". Az első hölgy arcán is van pici bemocc, de ő nem néz ránk így mérete ellenére mégis a távoli alakot érzem főalaknak.

Új hozzászólás