Ezt a leckét szerintem többféleképpen lehet felfogni és feldolgozni. Ez a lecke látszólag humoros, és el lehet ebbe az irányba is menni, ez most ilyen megoldás. És lehet egy teljesen más attitűdöt is hozni - a kérdés persze a lecke "anyjához" is szól, hiszen az ő megoldása vagyis az ős-aztcsinál lecke is magán hordozza ezt a kettősséget.
Van egy térben előre és hátra mozgó, ismétlődő, metrikus rendszer, ami az operatőr alatt elhelyezett függőpad által jön létre, és ez okozza a kert horizontjának emelkedését-süllyedését. Ez ugyanakkor nem lépi át azt a határt, ami meghatározóan intenzív vagy csak valahol az érzetszint alatt lenne jelen. Ez azért van, mert az operatőr nem próbálta ki előre ennek a technikai ötletnek a működését, és emiatt néha bizonytalan a képen belüli kameramozgás. Az szándékosnak tűnik, hogy a kamera időnként ellenmozgásokat végez. Ez valószínűsíthetően szándékos, hiszen a szereplő és az operatőr megbeszélhették, hogy honnan fog befutni a képbe, és merre fog haladni. Tehát a kamera ellenmozgása tudatos, de itt is határozottabbnak kellett volna lenni, azaz az ilyen akciókat is klasszikus színházi vagy játékfilmes helyzetként kell felfogni, és le kell járni, meghatározni a pontokat, amik várhatóak, kivéve az olyan improvizatív helyzeteket, mint amikor a szereplő a fészerbe bezuhan, és összetöri magát. Ezek az improvizációból fakadó helyzetek, amik – feltéve, hogy a szereplő nem hal meg – izgalmasabbá teszik ezt a fajta képi anyagot. A film vége az egyfajta önreflexió, ami azt erősíti, hogy egy ízig-vérig home videót látunk, tulajdonképpen ebben a használt zokni, a farmernadrág széle is kapcsolódik, és itt esetleg kérdés, hogy határmezsgyén mozog-e, azaz egy tudatos belógatás a képbe, vagy igazából egy spontán helyzet. Az egész etűd jól szerkesztettnek tűnik, és erénye, hogy vágás nélküli mozgásokkal, a térben előre-hátra mozgó hintával, és a jobbról-balra mozgó szereplővel egységesen működik a rendszere. Ahogyan a fészerbe zuhanás, úgy a kutya improvizatív jelenete is ékszere ennek a filmnek, és itt jegyezném meg, hogy azért az állatok többsége az elektromos készülékekkel eléggé ambivalens viszonyban vannak, elég ritka, hogy közel jönnek a kamerához, főleg ha hívják őket oda, mert ők érzékelik a gép elektromos erőterét. Itt lehet valami, egy zokni, annak az illatanyaga, ami a Bobby odajött a géphez, és ezáltal a kép személyes makróközegét is a film kihasználja, gondoljunk itt az optikába nyalás epizódjára. Mindezeket is összevéve egy igazi házi videót, egy gesztusfilmet láthattunk, véleményem szerint kettő disznó.