Hozzászólások

Amúgy ez is elég elnagyolt, hogy feketefehérben. Mert nyilván mást üzen egy kemény kontrasztos FF és mást egy highkey hangulata. FF mindkettő...

Megnéztem feketében, de amit én akartam mondani, az így volt kerek, feketében nem az enyém.

De természetesen így is meg van a hiány (mint, hogy azért elég színtelen), csak egyszerűen kíváncsi vagyok ff-ben milyen hangulatot adna. Így nekem benne van a remény, úgy viszont lehet teljesen (ha nem is teljesen, de) mást mutat.

És így, ha színes, nincs meg a hiány? Azt keresem, miért akarod feketébe tenni.

Nem, bár nem ismerem a mögöttes kontextust, hogy tudjam mi is az, amit mutatni szeretnél, de a kép, a cím nekem szomorú, valaminek/valakinek a hiányát ébreszti bennem. Ezért amit írtam...

Szerintem, ez lett a legjobb a sorozatból, bár én inkább tisztán fekete-fehérben nézném meg ezt a verziót. Nekem inkább komor, picit szomorkás hangulatot ad, ezt is emelném ki, színtelen, fekete-fehér képpel.

Az előzőnél leírtam, hogy elsőre mennyire tetszenek, de az általános problémáimat nem ismételném. Azt szeretném itt kiemelni, hogy a három közül számomra ez a legőszintébb... Itt nem zavar az ablakkeret sem, mert nem műanyag.

Itt csúszott legmélyebbre a kamera, ez a legtisztább, legfrissebb emlék. Színes, friss, és vidám is az egész, inkább van a jelenben mint a múltban. Majdnem kihagytam: ez egy közeli helyzet, szűken vett mélységélességgel, a golyók is éppencsak élesek, és az ablakon átlátszó külvilág is szinte mellékes, hangulatfestő jellegű lesz (bár gyönyörű az a fényjáték a bokeh-val)...

Új hozzászólás