Hid

Hid

Jó ez a ritmus, ahogy a híd alatti híd megjelenik, szürreális helyzet és valóban benne van nem csak az építészet humora, de a múlt és jelen párhuzama is, ahogy a kicsi és régi viszonyul a nagy behemóthoz. Jó meglátás, köszönöm. (hegyi)
értékelés:

Hozzászólások

Köszönöm a hozzászólásod és a példát is! :)

Amúgy ha ezt a címet olvasod, akkor mi a mondanivalója számodra?

És milyen másik címet ajánlotok?

Tudod én csak egy vélemény vagyok, korántsem biztos, hogy igazam van. Kíváncsi lennék mások, és majdan Zsolt elemzésére is. :)

Szia!

Nagyon köszönöm a hozzászólásod, mert igazából kicsit nekem is kétes gondolataim voltak a képpel, nem igazán tudtam eldönteni, hogy mi hiányzik róla és most megadtad a választ: "az élet". Tetszik ez az átszaladó gyerek vagy biciklista ötlete.

A képpel kicsit azt is akartam bemutatni, hogy mennyi vas és beton látszik a képen és ehhez képest a természetes patak mennyire háttérbe szorul, mennyire le kicsinyül, de ehhez amit írtál is nagyobb látószögben kellet volna fényképeznem. Nem biztos, hogy mindenki ezt látja a képben nekem ez volt az egyik célom vele.

De ha üresnek érzed a képet, akkor megpróbálom kicsit máshogyan újracsinálni, amit már eleve terveztem a kisebb-nagyobb hibák miatt amiket leírtál meg eszembe jutottak.

Szia! Néztem tegnap, a másik híd nem nagyon hozható képbe. Igen arra gondoltam, hogy látszódhatna, de éppen ezt is írtam szerintem. :) Mert ugye érdekes visszatérő motívumhalmaz lett volna hogy egy (beton)híd alatt (vas)híd és a távolban egy (fa)híd. Egyszer láttam errefelé egy fotóst ahogy kattogtat hasonló szögekből, miközben lányom kavicsozott a túlparton. Lehet épp te voltál.

Nekem kicsit hiányzik a kép szélén kicsi levegő, jól erősítené a 11-es út hídjának bordázata ha panorámásabban vágod. Másrészt van egy patakunk, egy vas gyalogoshidunk, és kész. Ha elidőztél ott kicsit, akkor bizonyára észrevetted, hogy a gyerekek imádnak átrohangálni rajta, mert a vashíd döngő hangját a felette levő vasbeton híd, és pillérei erősítik. Ha a képet picit szélesebb és balról belerohan egy gyerekkontúr, vagy egy bicajos, aki épp a kis hídra törekszik stb. --- ami itt nem ritka jelenség -- akkor a kép megtelne élettel. De simán meg is rendezhető ez a belerohanás, képileg nem lenne ettől hamis.

Így nekem túl steril, túl hiányos, túl üres. picit olyan mintha a vashíd túlélte volna az atomcsapást a betonhíd alatt, és postapokaliptikus hangulat felé visz, de csak félig. Ahhoz ellenben meg jobban kiégettem volna, még több kontraszttal.

Neked melyik irány volt a fejedben amikor készítetted?
Visszakérdezek: mikor jó egy kép szerinted? Szerintem ez masszívan nézőfüggő. Részemről bizonytalan maradok, l. fentebb, ezért jó-rossz skálán nem tudom besorolni. Akkor tudnám, hogy átjön-e az üzenet (jó) vagy nem jön át (rossz) ha kiderülne mi az üzenet.

Egyébként gondolom az elemzésből ki fog derülni valami nálamnál értelmesebb okfejtés is.

Hát valójában volt benne egy kő és arra guggoltam rá. Tudnátok segíteni címet találni a képhez, mert egyszerűen semmi ötletem nem volt. És szerintetek jó a kép vagy semmilyen? A fahíddal amúgy hogy érted?(arra gondoltál hogy mind a kettő híd látszódjon a képen?)

Hehe, és beleálltál vagyis a perspektívát elnézve inkább beleültél a képért a Bükkös patakba? Vagy csak az állványt tetted bele? :) Az aluljárórész falán a gyerekrajzokkal is lehet ám jópofa dolgokat kihozni. :)

Nem próbáltad kihelyezkedni hogy a piac melletti fahíd is látszon? Most az alja még bekandikál, de csak azért tudom, mert ismerős a helyszín, és már én is keresgéltem a fogást a képen. :)

Új hozzászólás