Érdekes dolgot mondott Zsolt, miközben a képet néztük, hogy Tamás, a fejvágós, a fejbevágós. És tényleg, mindig erőteljesen ott van egy fejbevágó üzenet, és ezen kívül a fejed is vágva szokott lenni. Zsolt még mondja azt is, hogy abban az esetben elfogadja a fej vágását, ha a karodból bal oldalon több lenne benne. Nekem ezzel ilyen bajom nincs, hisz nem egy megnyugtató képet látunk, és nyilván az üzenet a plüss macikára vonatkozik, akit láthatóan hogy úgy mondjam nem igazán szeretettel ölelnek, mert a maci jobb karját fogja a személy és maci eléggé lóg ott lefelé, de úgy gondolom, hogy egy pontos üzenetet látunk egy helyzetről. Ez egy sokkoló kép, és ezáltal mivel nem nyugalmat akar tükrözni, vádlóak a tekintetek, tehát így értelme van a koponya metszésének is. Nem egy megszokott a kompozíció. A ruha redőzete viszi a tekintetünket lefelé a macira, fönt pedig egészen expresszíven van megvilágítva ez a kiábrándult arc. Zsolt kérdezi, hogy na és mi a helyzet a barnítással? Hát, lehetséges, hogyha kellően bátor lennék egy ilyenfajta munkánál, akkor nem barnítanám, mert bár divatosnak tűnnek a színezések a digitálisan készített képeknél is, de ezeknek a képi eszközöknek is meg kell keresni a dramaturgiai jelentését, hogy mikor használjuk és mikor nem. (szőke)
értékelés:
egoista vagyok. ez amugy nem szepia, csak egy melegszin arnyalat, egyszerubben mondva sarga. :)
itt a lényeg nem a maci. az csak a gesztus erősítéséhez kell. a lényeg a képből felénk tekintő ember gesztusa, üzenete.