Ha nem allandoan o dumalna, lehet, hogy nem hulne ki a kaveja mire oda er, hogy beleigyon.
Igen, itt technikai problémám van, mert az ötlet jó. Valószínűleg kevés volt a fény, ezért használni kellett a vakut. Igen ám, ez nem is lenne baj, mert gyönyörű, ahogy ezeken a műbőr székeken megcsillan a fény - ott szép, viszont a közepét meg kivasaltad, agyonverte a fény. Nem tud intim lenni, ettől leltárszerű lett az egész. A korrektséghez hozzátartozik az is, hogy a hátsó fali részt nem nagyon tudom értelmezni, hogy miért lett olyan ferde, ez teszi esetlegessé az egészet. A filozófiája, a gondolatisága a képnek jó, nagyon jó az, ahogy a színekkel játszol, a zölddel, a sárgával, a vörössel, a bordóval, a naranccsal, ezek a színek nagyon jók. Kicsit sok nekem az elem a képen. Addig meg kell kérni a másik asztalnál ülőket, hogy „bocsi, de itt van ez a krómtálca a cukortartóval, hadd tegyem át amíg ezt a fényképet megcsinálom”. Ha ezt a képet megnézzük, ami izgalmas benne az pontosan ezeknek a köröknek az egymáshoz való viszonya, és ebből a dologból abszolút kiesünk azzal a tálcával, meg azzal is, ami azon rajta van. Elég lenne a három csésze a csészealjjal meg ezzel a citromos dologgal, és akkor azzal már valamit lehetne kezdeni. A talált helyzetek nem mindig alkalmasak arra, hogy megörökíthetőek legyenek, valamit általában hozzá kell nyúlni. Ha csak ennyit veszek, akkor a középen lévő tejes kancsó kiöntő részének és a kiskanál találkozása is nekem most fura. Ha ez a kanál ott van, mint egy százalék jel, akkor annak a szerepét meg kell hagyni, akkor elfordítok valamennyit ezen a tejtartón. Azt is el tudnám képzelni, hogy az a kanál bekerül abba a zöld falu csészébe, ugyanis, ha megfigyeled, akkor az egyik csészének a füle izgalmas, a másiknak a kilógó kanál, a harmadik pedig olyan kis nyomorult. Ennyit a kompozíciós rendről, formájában pedig nagyon zavar engem ez a ferde fal, ezzel nem nagyon tudok mit kezdeni. Tanulmányként elfogadom arra, hogy ezzel még később kellene dolgozni. Ami a leckemegoldást illeti, valóban elfogadható az, hogy nem kötelezően csak testi kontaktussal, vagy szereplők ábrázolásával lehet a barátságról beszélni, hanem akár egy ilyen helyzetábrázolással is, vagy egy enteriőrrel, de akkor a székeknek nagyobb szerepének kell legyen. Most ezt visszaadom továbbgondolásra. Ismétlés. (hegyi)
Koszi a hozzaszolast. Ilyesmire gondolsz?