Az András kérdezi itt tőlem, hogy hogy van ez, hogy ő mindenütt erotikára asszociál a képekről, vele van a baj? Hát azért bocsánat, egy kulcslyuk, ás azon átnézni, az mindenféleképpen a titkokról, a titkok megfejtéséről szól, a titkok megismerésének vágyáról, tehát ez, mint alap, azért nyilvánvalóan ez az iránya.
Nekem megint az jut eszembe, hogy ha egy filmben ott a fegyver, akkor annak el kell dördülnie. Azaz vagy azt kellene, hogy a teljes interperszonális fény árad át onnan, mindaz, ami megmagyarázhatatlan, vagy ha kulcslyuk és belesünk, akkor ott kellene lennie a pontnak a mondat végén. Mi az amit lesünk? Kicsit szemérmes ez a kulcslyuk, igen, egy kicsit olyan ez, mint a luk a cserépkályha felett, amit a Zsolt elmesélt régebben, ahol át lehetett lesni, nálunk ez pl. úgy volt, hogy a két szoba közötti egyik ajtó nem volt becsukva, és annak a tükröződéséből, igaz, hogy fordítva és függönyön keresztül, de mégiscsak végig tudtam nézni pl. a filmeket. Tehát a kulcslyuk mint fogalom, a köldök, ami visszavezet az eredőhöz, azt mondom, hogy vagy a megmagyarázhatatlant árasztja át, azaz ezt a fényt kellene teljesen, vagy a kulcslyuk a vágyak ajtajához tartozik, amiket ha nem is tudunk elérni, de legalább részben meg tudunk lesni. A kulcslyuk az erről szól. Ettől még a köldök leckének jó, és a két disznó megvan rá, és ha a Mariannt érdekli ez a dolog, akkor érdemes lenne még foglalkoznia vele. (szőke-hegyi)
értékelés:
Nekem is tetszik a kulcslyukad.
Dániellel egyetértve a becsillanásokat én is kiműtöttem volna valahogy, akár csak úgy, hogy egy árnyalattal aláexponálsz. Szerintem ez a fehér még akkor is ilyen fehér lenne.
Bizony, ahogyan a köldökzsinór két életet, úgy köthet össze a kulcslyuk is két világot!
Nagyon jó ötlet, én megpróbálnám a középső ívet élesre fotózni.