Lány vörösben

Első felkéréses fotózásom volt, rettenetesen izgultam. Folyamatosan agyaltam a helyszíneken, végül a háztól 10 méterre meg is született az első, és egyben a legjobb kép is, persze látom a hibáit. Tűzkeresztségnek nagyon jó volt, élveztük.

A vörös jó, a haja jó, tulajdonképpen az arca is jó, a miniszoknya is jó, de a lábakra olyan erőt löktél a fényekkel, hogy az visz el mindent, tehát nem a lányt nézem, hanem az X-be rakott lábait és nincsen a térnek sem értelme, nincs értelmezve, hogy miért van most ő ebben a térben. Ha ott lenne egy '60-as évekbeli amerikai autó, akkor már működhetne a dolog, de most nincs ott semmi, de a semmi sincs ábrázolva, mert akkor legyen a semmi is látható, hogy semmi nincs, de most kivágtad őt ebből a képből ide nekünk, a környezetből sokat nem kapunk, ez így nem működik. (hegyi)

Hozzászólások

A kérdés, mi a cél. Ahhoz, hogy működjön a csinos nő, lepukkant környezet ellentéte, több kell.

Igazat adok, más csoportokban is ugyan ezt mondták, hogy erősen villantottam, meg hogy ez softboxszal az igazán jó. De az nincs. Van egy külső rendszervakum, akkor, ott ennyi tellett. Későbbiekben, jegyesfotónál már ezekből tanulva jobban vigyáztam.
Ez is 50mm-en készült, egészalakost szerettünk volna ugye, de nem akartam túl tágra venni, inkább feszesebbre. Érdemes akkor még ezek szerint ráhagyni teret?

Új hozzászólás