Sok vita volt mostanában az András képei körül részemről és az jó, hogy konzekvens. Tehát, hogyha jól sejtem, akkor hasonló a tanulmánykörnyezet, mint az előző képeknél, ahol volt vita a képi formákkal. Nem tudom, hogy 100 százalékosan kimondható-e, mert ez is azért az absztrakt felé hajlik ez a kép, hogy ez most egy akvárium, vagy milyen üvegfelület, de valahogyan ezek a növények ott belebegnek a kép felső felületén. Annak is örülök, hogy ez az egész misztikus vonulat őt érdekli, viszont azt tartom fontosnak ebben a képben, hogy valahol a folyamatos fraktálokkal való játék egy picit a dokumentum felé, meg egy picit a realizmus felé visszacsúszik itt. Ha pedig ez elfogadható, amit most mondtam, akkor ahhoz, hogy a spirituálist még jobban kifejezhesse a függőlegesen jelentkező a kép baloldali részén látható tengelyforma, mint egy függöny vagy mint egy ilyen picit dőlő egyenes sík, azt valamilyen fénnyel – gondolom, hogy azért ez reprodukálható ez a kép – valamilyen fénnyel egy picit még jobban kellene realizálni. Ahhoz, hogy az András ne veszítse el a kedvét én szeretném most megadni a három disznót, de mondanám azt, hogy mindig nagyon jól látható, amikor ő elmélyültebben nyúl valamihez és kérném, hogy tartsa meg ezt az elmélyültségét. (szőke)
értékelés:
"mégpedi" Höhö!
Amúgy nekem is tetszik de ez kifejezetten videjós lecke, és ezt nem is hozza képen, amúgy baromi jó de talán jobb rezonanciának.
vonzódom az absztrakthoz