OK, el lehet veszni a papírvékony élességben, de egy idő után ijesztő lesz az eredmény, valószerűtlen. Szerintem a természetbe a környezet is beletartozik, testidegen ez a látásmód, portrénél még csakcsak elmegy.
A kép hangulatos, itt nem zavar a kavarodás annyira, elfogadom így, de a kompozíció nem pontos, és azt hiszem értem, vagy kezdem érteni, mi az, ami bezavar az aranymetszésre komponálásban, nem csak téged, általában többeket. A virág fehér részeire koncentráltál, ami ha nem lenne körítés, oké is lehetne. De ott vannak a zöld szirmok és a levelek is, és ezek tömege húzza az egészet lefelé, azaz ha aranyra tennéd, akkor ezt valójában feljebb és beljebb kell picit, mert a tömeg elhúzza. Vagyis az egyik szabályt módosítja a másik, a helyzet nem vegytiszta, és ezt bele kell számolni. (hegyi)
OK, el lehet veszni a papírvékony élességben, de egy idő után ijesztő lesz az eredmény, valószerűtlen. Szerintem a természetbe a környezet is beletartozik, testidegen ez a látásmód, portrénél még csakcsak elmegy.
Köszönöm Zsolt az értékelést! Igen, azt hiszem néha elveszek a "számokban". Messzebbről nézve, a kép egészére koncentrálva én is úgy érzem, hogy lent van. Erre majd odafigyelek, Köszi. (Jah, és ez sem digit laboros hanem közgyűrűs :) )
Köszönöm, örülök, hogy tetszik. Igazából általában próbálom nagyjából harmadolóra tenni és ez most annál egy picivel talán feljebb is van. :)
A Látszótér Alapítványt
banki átutalással
MagNet Bank
16200120-18524112
vagy PayPalon keresztül
Itt "számok" alatt azt értettem, hogy harmadolókat leírhatjuk ugye matekkal. Szóval én csak számoltam, de az összképet nem néztem. De amúgy értem mit mondasz, és valahol jogos is. Itt a picike mélységélesség nekem sem annyira tetszik. Akkor már inkább a másik (ahol van azért környezet is), esetleg egy jobb, vizszintesebb vágással...