Kicsit megnyugodtam, hogy Medvegy Bara esetleg nem Amanda Lear-t hívta ide címként és inkább csak Dalí-ra utalva evvel a kis ragasztócsíkkal az ő kedvenc modelljét, akit mindannyian szeretünk, és mindig olyan jó képek készülnek vele, őt egy ilyen kis játékos pózban, evvel a döbbent tekintettel fényképezte. Mint, ugye erről többször beszéltem mostanában, a Bara irányvonalakból, amelyben az egyik nagyon fő motívumrendszer gyermeke és a vele kapcsolatos tájak, terek, formák, ebbe a kis albumba tartozik bele az itt látható kép is. Picit, hogy úgy mondjam házi feladatban csúsztatva, mert hogy Baráról még továbbra is ezekben a viszonylatokban keveset tudunk és inkább áttestálja egy professzionális színészre, aki természetesen minden helyzetet megold. De a fotóművész szempontjából, vagy a fotográfus szempontjából azért azt el kell, hogy mondjam, hogy igenis fontos ez a kis esőkabát, igenis fontosak a kislánynak ezek a nagyon szép kis tincsei és talán az az elsuhanó autóforma is jobbról ott a háttérben, amit egy nagyon picit igazítva jobbra, balról egy egyujjnyit elvéve a képből talán meg is lehetett volna oldani. Tehát pontosan a Bara érdekében, és a Bara precizitása miatt én mondanám, hogy természetesen ezt az utat is kéne még egy picit folytatni, de a 16-os lecke gyermekkor kellene, hogy egy picit kapcsolódjon Barához is, mert nem csak azt az utat kell megcsinálni, hogy a modell oldja meg a dolgot, hanem Bara gyerekkora is fontos, sőt, de a két disznó megvan erre a képre. (szőke)
értékelés:
Nagyon tetszik hogy van valami fény kívülről ami a képen a kis modellt kiemeli a szürke háttérből.