Nyelvtan

Ez egy iskolás helyzet, az egyértelműen látszik. Modern iskolás helyzet, a mi korunkban még nem voltak ilyen írásvetítők, középiskolában már elvétve előfordultak, de azt is lehetett tudni, hogy a tanárok nem nagyon szeretik használni, mert bonyolult volt fölállítani, el kellett hozzá készíteni a fóliát, tehát nem nagyon volt használatban, bár egyszer-kétszer elkerülhetetlennek tűnt. Ezt most egyszerűbben megoldják a számítógépek és a projektorok, ez biztos, hogy segít a tanárnak is. Ebben a képben, ami érdekes, az pontosan az, hogy akár a diák-tanár viszonyt vesszük, akár a tanár magyarázását vesszük, mert ezt a kezet kétféleképpen is értelmezhetjük. Jó az a kapcsolódás, ami itt létrejön, pontosan azért, mert a modern megoldások, az ilyen home-made helyzetekkel szórakoztató geget hoznak létre. Persze ezt egy profi előadásnál lézer mutatópálcával oldja meg a tanár, hogy a diák lássa, és ne a kezét használja. Ez fölveti azt is, hogy mi a hatékonyabb, én szeretem azt, ha ilyennel találkozom, szerethetőbb, és könnyebben megjegyezhetőbb lesz az az információmennyiség, amit az előadó átad. Ennyit a kép hátteréről. Amit a képen látunk, azt én el tudom fogadni. Amit a képen látunk, azt el tudom fogadni. De itt technikailag azért vannak gondok, itt kellett, hogy legyen elég fény, úgyhogy én erre kettő csillagot adok. Egy könnyed megfogalmazás nem azt jeleni, hogy arra nem kell rákészülni. Nem vagyok száz százalékig biztos benne, hogy ennél a képnél megvan az az összefogottság, ami például annál a pados képnél megvan. (hegyi)
értékelés:

Hozzászólások

Spontán természetességgel nyúlsz a szavakhoz. Látszólag megtervezés nélkül...holott sejteni, hogy a háttérben igen is átgondolt koncepció rejtőzik:)

Ügyi!

Új hozzászólás