Önkép Adyval

Önkép Adyval

Laci, a helyszín kiváló. De ha magunk között lennénk, azt mondanám, ez igen elnagyolt gesztussal ide lett baszarintva, oszt csók. Miért Ady? De oké, legyen, de te meg miért bújdokolsz a sarokban? És a képkivágás, a horizont, a belógó izék, az miért? Sok a miért. És nem tudom a választ. Kurva jó lenne az az áttűnés az üveges résznél. Szóval vannak részletek, amik szépek. De oda kellene koncentrálni és mindent, ami nem fontos, igyekezni kihagyni. (hegyi)

Hozzászólások

38
Értékelem!

Azt gondolom, hogy a számomra leginkább problémás az a vágások. Ahogy az arcod vágod, a szekrény teteje csálé, szóval ez az alap, hogy ezek nekem fokozzák az esetlegesség érzetét. Erre épül rá az, hogy a formák rendezettsége után jön a tömegelhelyezés, azaz, hogy a te fejed mennyire ellensúlya annak a tömegnek, és itt gondolhatsz nagyjából fizikailag is mint e mérleg nyelve a tömegre, annak a dolognak, ami jobb fenn történik. Ady néz felfelé, de ott nincs semmi, ellenben lenn ott van egy figura, mint egy manó, de a jelenléte nincs kitalálva.

41
Értékelem!

Vagyis csak az ablakot fotózni, jól értem? Én az áttünés alatt a tükrözödést értettem... sorry. De akkor már nem "Önporté arc nélkül" (Miért baj hogy nem vagyok teljesen benne?) :-)

30
Értékelem!

De hát én nem mondtam azt, hogy bindzsizni kellett volna az áttűnést. Sőt. Ha az érdekelt, azt kellett volna megfotózni. Szerintem.

40
Értékelem!

Megfogott az öreg szekrény és a környezet paradox hangulata így kinn szinte a szabadban, hátlap nélkül, zöld növények közt. Én érdekesnek találtam hogy az ócska szekrényen át lehet látni és körbenövik a növények. Az ablak tükrözödése polárszürö nélkül, tudatos volt. Az Ady kép itt lakik, nem én tettem oda. Azért "bújdokolok" mert ez Önportré arc nélkül. Meg lehetett volna "bindzsizni" a képet (hogy pld. ne lehessen átlátni a szekrényen, stb.) - de nem vagyok híve az ilyen "utómunkáknak", bármennyire is divat. De kösz az elemzést. :-)

53
Értékelem!

A kötődés és az elkötelezettség nagyon jól tapintható számomra. Nagyon szép ez az öreg szekrény, és igen meghökkentő a hátfaltalanságon áttetsző helyszín, talán nem is olyan fontos mint amekkora a mélységélesség most.

Új hozzászólás