Oldás, és kötés

Szeretjük ezt a képet, mert olyan feris. Olyan jó, hogy a Feri meri vállalni ezt. Féner Tamásról kell beszéljünk, aki szintén használja ezt a döntött horizontot, és annyit kell itt ezzel kapcsolatban megjegyezni, hogy Féner rafinált, mert bár a nézőt megzavarja a döntéssel, de ezáltal létrehoz egy új értelmezést, a tér új látásmódját, egy új kompozíciót, amiben a kép valódi elemei új értelmezést kapnak és formai jegyeik alapján határozza meg, mit merre és meddig dönt a képen. Ez azt jelenti, hogy a döntés határait a kép belső újrafogalmazása határozza meg, tehát nem önkényes és esetleges. Itt most maga a horizont döntés egy választás, de nem vagyunk benne biztosak, hogy mivé akart formálódni az új képrend. Ez a megoldás akkor működik, ha miután elvetettük a horizontot, mint irányt, magunkban eldöntjük azt is, hogy mit emelünk a heyébe viszonyítási alapként. (szőke)
értékelés:

Hozzászólások

Az amit a Dénes mond nagyon eredeti!
Amit a Tamás mond...jó megfigyelőképességre vall.
Amit a Gábor mond félelemre ad okot...Ő is fél, hogy odanyomják a fák, nézés közben ;)
Amit én mondok: -mégiscsak jobb lett volna a képed, ha "naccsagos" ölel egy fát és akkor legalább egyszerre "borulnak".

ha ők ketten sétálnak a fák rájukhajolnak és felisszák nyomaikat...

Amenyire megismerhettem a kepen szereplo holgyet a muveszetek volgyeben, bizton allithatom, hogy illik a termeszetehez ez a beallitas. Tehat en tudom mirol akart nekunk meselni Feribatyjank. Azok szamara akik nem tudjak mirol van szo, nem tudom, hogy jo "dontes" volt e :)

Csokoltatom a kisasszony naccsagos kezit.

Ez nekem nagyon szétesik. A vágás minden oldalon esetleges, nem értem miért ennyire döntött (azok a fák mindjárt bezuhannak és mindenkit agyonnyomnak) és főleg, hogy a szereplő miért áll háttal a templomnak, arccal kifelé.

Új hozzászólás