Ez egy ismétlése az első két leckének.. illetve hódolat a Csallóközi Szépasszony előtt.
Az első sorban (és elsősorban) a bemutatkozásodra reagáltam. "ejha" - ennyire futotta, elállt a szavam.
Később András szomorú-vidám felvetésére támadt gondolataimat írtam össze kuszán, veszteséggel tömörítve. Az esszencia valami olyasmi volt, hogy valóban olyanok vagyunk, mint az állunk. Ha nevetünk, szájunk kitárt karokat ábrázol az állcsúcs mint fej előtt. Magunkhoz öleljük a világot, együtt létezünk vele, s feltételezzük, hogy az tud jókedvünkről. Nem akarjuk neki elmesélni azt, amit közösen élünk meg. A szomorúság az áll felé görbülő szájjal a bezárkózás, elszigeteltség piktogramja lehetne, egyedül vagyunk benne, a bennünk élő közlési vágy felerősödik, és megszületik a kép, legyen álló vagy mozgó, néma vagy szöveggel, hangokkal megtámogatott. Ebben látom a borús képek többségének okát.
Persze lehet prózaibb is - negatív érzést könnyebb hatásosan átadni, mint örömöt és boldogságot.
Kérem kapcsolja ki.
naeztmárértemcsaba...köszönöm