Reklám

Ez az, amire az előző képnél azt mondtam, hogy megilletődöttség. Vajon mitől nem drámaiabbak ezek a területek, ezek a helyzetek, mitől szabadul fel az a fajta alázat, ami a másik képen megkötötte a kezed, és mitől ilyen ordítóan pontosan, szabatosan tud itt exponálni a gép a kezedben, sejtésem szerint az, hogy rögtön tudod, hogy mi az, ami 100 %-osan kapcsolódik hozzád, most mernék egy régi ötforintosba fogadni, hogy bármit megtettél volna, csak le lehessen ezt a képet fotózni, ha emellett elmegyünk mind a ketten, akkor tudod, hogy ebben a képben benne van a válasz a saját történéseidre. Ebben a képben benne van a kézjegyed. Ugye nem kell mondanom, hogy az az óriási arckép kinek az arcát mutatja, és azok a rozsdásan lefolyt vasbeton falak és ez a két kék és fehér hajókötél az nagyon is kell ennek a képnek. És azt hiszem hogy nem kell nagyon magyaráznom, hogy mi az, amit az előző képnél bizonytalanul úgy próbáltunk mondani, hogy legyen rajta a kézjegyed. Megint az a kérdés merül fel bennem, hogy miért csak két hozzászólás van egy ilyen képnél. (szőke)
értékelés:

Hozzászólások

Megilletődöttség... ez meg honnan jöhetett... fogalmam sincs, én nem éreztem ilyent, a képeimben meg nagyon is benne voltam-vagyok.

az értékelés utolsó mondatára szeretnék reflektálni.
sokszor visszatértem ehhez a képhez, ahogy most is, de kerülni akartam a 'tetszik' stb vélemény nyilvánítást, ugyanakkor a pszichologizálás (nekem) süppedő talaját is. tehát lusta voltam kereken megfogalmazni miért is fogott meg ez az alkotás.
ugyanakkor az osztályfőnökben felmerülő kérdés azért költői, mert tudja rá a választ.

"Vadnak születtünk az utca nevelt
Senki nem vigyázott ránk
A beton házak között nem várnak csodák
Így lettünk mi megátkozott nemzedék

Soha nem láthattál könnyet a szemünkben
Ha volt is észre sem vetted
Ha féltünk egymástól vártunk bíztatást
Így lettünk mi megátkozott nemzedék

Vadnak születtünk az utca nevelt
Senki nem vigyázott ránk
A beton házak között nem várnak csodák
Így lettünk mi megátkozott nemzedék

Ítélet helyett
Én nem vádolok senkit nem is kérhetem,
Hogy szeressetek

Ítélet helyett
Nézz önmagadba téged most sem érdekel,
Hogy mi van velem

Ítélet helyett
Nemzedékemért csak annyit kérhetek,
Hogy szeressétek a gyerekeket"

/Pokolgép/

Ez egy elég erős társadalomkritika két felkiáltójellel a két szélén, de hol van a gyermekkor?

Új hozzászólás