Szabadon

ismét egy tükröződés

Amit az előző képnél elmondtam, a Börtön című képnél pontosan azt, mivel egymás után látom itt az alkotásokat, pontosan azt értem üzenetként érthetőnek a Szabadon című képnél, amely a gyermekkor 16-os lecke kategóriájára készült. Ugyanis mindaz, ami látványában, tükröződéssel kapcsolatban megjelenik a képen és ugyanaz végrehajtható lett volna itt is, mint a Börtön képnél, itt mégis belekerül az a pici kis fűszer, az a pici kis íz, az a kicsi kis báj, az a fintor, amely egyrészt a rózsaszín kiscipő a kép alján, másrészt pedig a modell keze, sziluettje, hajszélei a fákkal együtt láthatóvá válnak. Tehát itt létrejön az a fúzió, amit az előző képnél hiányoltam. Úgyhogy ez a kép egy háromdisznós kép és nagyon izgalmas, ahogy a mostani időszakban amennyire látom időről időre az alkotók visszatérnek a víz, a víz tükröződése, vagy ablaküveg, vagy hasonlók, de mindenesetre ezek a félig áteresztő, tükröződő felületekkel való játékukra, ami az én véleményem szerint az Estiskolán egy következő szint, amikor már a látványt nem konkrét, hanem egymáshoz kapcsolódó fénytani jelenségként közelítjük meg. (szőke)
értékelés:

Hozzászólások

Én a gangos képre gondoltam.

Fehér Verának volt vizese, ha már muszáj hasonlítgatnod... a hibaizmusnak ehhez sok köze nincs, szerencsére.

kicsit Altnőderes, de jó... Nem voltál te hibaista? : D

Nekem nagyon kifejező a kép , de szerintem a kompozícióba a cipő szine túl harsány és megbontja a kép szinharmóniáját. Talán egy kopottas bőr cipő jobban idézné a multat. Vagy a gyermekkor vidámságát akartad hangsúlyozni? A tükröződő alak mozdulta szép! Tetszik ez a fotó.

Új hozzászólás