A Szekszárd sorozatból. Bojtár Tamásnak.
Jártam én már Szekszárdon egyszer-kétszer, nem nagyon sokszor, úgyhogy nem tudom megítélni, hogy ez a helyszín mennyire jellegzetes. Ha a kompozíciót, a tömegelhelyezést nézem, akkor nagyjából rendben van a kép, csak abban nem vagyok biztos, hogy aki nem szekszárdi, az ezt tudja hová tenni, hogy most miért pont ez a családi ház lett lefotózva ezzel a fával. Valamennyit biztos jelent a háttérben a templom, de erről a képről nekem hiányzik az az utalás, ami miatt érteném, hogy miért pont itt, miért pont ez, így készült el. Lehet, hogy Ágnes anno Szekszárdon ebben a házban lakott, nem tudom, jelen pillanatban ennek nincs magyarázata, bárhol máshol is készülhetett volna ez a kép ebben a formában. Elhiszem neki, hogy ez Szekszárd, ha ezen túllépek, akkor is kérdés számomra, hogy mit akarunk mondani, miért készült el. Az egy fontos dolog, hogy kommunikáltok egymással, fontos, hogy reakciókat vált ki belőled Tamás szekszárdi napló-sorozata, de az mégsem elég, hogy egy Szekszárdon készült képet beküldünk. A Tamás képein is elindul egy-egy történet, tulajdonképpen a „szekszárdság” nem egy direkt megközelítés a Tamás képein sem. Itt nem látom azt, hogy ez mi más kapcsot is tudna ez a kép mutatni, azon kívül, hogy Szekszárdon készült. Majd ha még itt jársz Magyarországon, akkor menj el Szekszárdra, mert az nem olyan szerencsés, hogy archívból szedd elő a képeket, elindultál te már egy úton, ne hagyd azt az utat félbe. Ismétlés. (hegyi)
Igen. Most már, két és fél éve szekszárdi lakós vagyok.