Azért jó lenne ha írnátok alá, jó-e ez, vagy felejtsem el?
1947 című adásomhoz ezt a képed választottam illusztrációnak.
Azért jó lenne ha írnátok alá, jó-e ez, vagy felejtsem el?
1947 című adásomhoz ezt a képed választottam illusztrációnak.
Nem régebben.
Aktív, működő székház a Lendvay 28.
De ez mondjuk tényleg csak érintőlegesen szól a képről. Inkább csak azt akartam megjegyezni, hogy tényleg vigyázni kell egy-egy ilyen ház elé beállással, mert az a ház akármi lehet, vagy lehetett régebben és ez hozhat olyan többletet a képbe, ami kínos, vagy méltatlan helyzetbe hozza a modellt.
Papot kupleráj előtt, milliomost a hajléktalanellátó előtt lehet fotózni, de jó, ha ez tudatos (és a modell tudtával történik) nem pedig utólag kiderülő véletlen.
Nahát nem semmi, hogy egy kép ennyiféle képen lelehet írni. Engem elsősorban a ház teteje fogott meg. Sajnos, mikor ott voltunk ilyen rossz borongós volt az idő. Én úgy gondoltam a színfolt cím tartozhat a tetőhöz, de sajnos a modellem színesebbre sikerült. Ez csak egy próbálkozás volt, köszönöm a sok véleményt is.
Ja és fogalmam se volt mi volt az a ház régebben.
Személy szerint én nem szívlelem az ilyen városkép elé beállított emberes képeket, de ez asszem inkább az én problémám, nem a képé.
Másrészt mindig vigyázni kell az ilyesmivel, mert erről az (amúgy nem neonklasszicista, hanem eklektikus) épületről a jártasabbak tudhatják, hogy párt-székház és ez akár nem kívánatos többlettartalmakat vihet a képbe.
Én egy kicsit kritikusabb lennék. Egy régebbi, estiskolás szavaival élve nincs a fuvar eldöntve, legalábbis számomra. Vagyis szerintem el kellene döntened, hogy mit-kit akarsz fényképezni. Ha a háttérben álló önmagában is nagyon szép neonklasszicista /erre nem mernék mérget venni :)/ épületet akarod megörökíteni, javaslom, kicsit karcosabb fényeknél tedd a géped állványra, és kb. egy perces záridővel fényképezve csak az épület fog látszani, a járókelők, autók eltűnnek. Viszont, ha az előtérben lévő kamaszlány természetes vidámságát akarod megörökíteni, szerintem ahhoz célszerűbb valamilyen homogén-homogénebb hátteret választani, hogy a modelled "szertelensége" jobban érvényesüljön.
István, amit a többiek írnak, abban mindben van igazság. Én egyet teszek hozzá - a régi ifjúsági filmek hangulatát hozza nekem, és erre törekednék, van ebben valami Hahó Öcsi, és nem sorolom, a gesztus miatt, ahogy kiemeled a városból, szóval jó lehet ez, csak legyél határozott.
Színben, térben jól megoldott kép. Jó a két fő színfolt - a rózsaszin bugyó és a zöld tető - komplementer szembenállása. Kár, hogy a jobb felső cseréptető színe belezavar ebbe a játékba, én kimaszkolnám, és majdnem szürkéig levenném a telítettségét.
Nagyon jó a kamera alacsonyra helyezése, ettől érdekes a térélmény.
Formailag tehát érdekes kép. Kár, hogy tartalmilag megmarad a családi albumok szintjén.
Mizó annak örülök, hogy bár színfoltot akarsz mutatni a képpel, de nem estél bele abba a csapdába, hogy rögtön szelektívszíntelenítettél és csak a hugit(?) hagytad színesnek. :)
Ellenben úgy érzem az egész képen lefelé húztad a szaturációt vagy csak a borult idő miatt voltak eleve döglöttek a színek. Pici kontraszt szerintem még elkelne. Hugi ugyan üde színfolt a morc városban ahogy mosolyog, de mégis jellemzően feketében van. Esetleg az a pólón kibogarászható pár magentás folt lenne a lényeg?
Másrészt én még vártam volna kicsit, amíg elindul a forgalom, hogy az autó kimenjen a fenekéből... Sőt még tovább megyek: ha már ilyen szürke idő van akkor azt még megvadítottam volna egy szürke/polár egyéb szűrővel, hogy tizedmp-es legyen az expóidő, és a forgalom csak a mozgás által elkenve maradjon a háttérben. Azért nem mondtam, hogy húzd szűkebbre a blendét, mert azzal felélesedne a háttér is, ez a pici bokeh kell a háttérnek ami van rajta)
A Látszótér Alapítványt
banki átutalással
MagNet Bank
16200120-18524112
vagy PayPalon keresztül
Köszi a választást, asszem meg kell hallgatnom, miért fog a kép kapcsolódni a műsorhoz.