Megérkezés után a csapat fényképezőgépet és kamerát hátrahagyva ment át a Marton-házba beszélgetni. Szőke bemutatkozással kezdte, majd az Estiskola kialakulásáról volt szó, a célokról, ami oldalunkat életre hívta.
Megérkezés után a csapat fényképezőgépet és kamerát hátrahagyva ment át a Marton-házba beszélgetni. Szőke bemutatkozással kezdte, majd az Estiskola kialakulásáról volt szó, a célokról, ami oldalunkat életre hívta.
Szőke a kommunikációnk eszközeiről mesél, amivel létrehozzuk azokat a munkákat, amit egy elég széles körű holdudvar figyel. Az oldal sokszínűsége a forma szabadságát hozza magával, mindezt a saját környezetünkben fellelhető eszközökkel létrehozva.
Szőke arról beszél, ami a következménye már a munkánkak, arról a figyelemről, ami kíséri az oldalt. Bevezeti az elkövetkező idő irányait, a tábor munkájának fő csapásvonalait.
Az osztályfőnök egy csendélet felépítésén keresztül meséli el a különféle attitűdök működését, a személyességet az alkotásban. Szóba kerül a technika mágiája is.
A vizuális kommunikáció, a mese erejéről, a mese terápiájáról esik szó, és arról a védelemről, amit a leckék nyújtani tudnak, a játék öröméről. A második részben az estiskola újabb időszakáról, újabb szakaszáról beszéltünk, az értékelésről, a kritikákról.
A Látszótér Alapítványt
banki átutalással
MagNet Bank
16200120-18524112
vagy PayPalon keresztül
Új hozzászólás