Hmm, azt hiszem értem, miért csináltad, de fentről lehetne a nyitó készség tetejéig vágni, mert akkor koncentráltabban a formavilág érvényesülhetne, mintsem a valóság, jobban tudna működni azt hiszem. Az álló képekkel az van, hogy talán még jobban kijön, ha lötyög a kompozíció, mint fekvő képek esetén, vagy inkább úgy mondom, hogy fekvő képnél ezek a kérdések elsőre is egyértelműbbek, könnyebben látja meg az ember a hibát és korrigálja eleve, mint állónál. (hegyi)
értékelés:
A Látszótér Alapítványt
banki átutalással
MagNet Bank
16200120-18524112
vagy PayPalon keresztül
Azt igazi eredménynek értékelem, hogy sejted miért csináltam. A felső részből vágás tényleg fontos lenne a koncentráltság miatt. akkor a zárt ajtószárnyhoz hasonlóan a tolórúd felső része is a képhatárra kerülne. Ami engem érdekelt a képben az az elkalandozás, hogy nyitva áll előttünk egy ajtó amin kimegyünk, és a tükröződés ami már a kapun kívüli világot sejteti, ez a gondolati séta.