Most ebben a képben, ugye kép a képben, látunk valami festményt, ez egy modern, naiv festmény nagy ecsetvonásokkal, a kép sarkában egy szimbólum, ami a dohányzás tiltását mutatja. Ahogy látom, valószínű, hogy a rosszcsont fotós raggatta oda, és a fali konnektor egészen szenzációs. Talán a tükröződésben tényleg valami órát látok fölsejleni, ennyiben ott a kapcsolat az időhöz. Nem vagyok teljesen biztos abban, hogy miért pont ezt a képet kapjuk, de ez volt épp ott a konnektornál, valószínűleg mindenre nem kell valami nagyon elvont magyarázatot keresni. Ha egy picit mozdulunk, akkor lehet, hogy az az óra jobban észrevehető, vagy határozottabb lenne, vagy akár, ha egy kicsit közelebb megyünk, és skurcból ábrázoljuk ezt, nem ilyen iskolásan, hogy minden mindennel párhuzamos legyen, adhatunk ennek egy kis dőlést. Tudjuk, hogy a párhuzamosok a végtelenben találkoznak, Karinthy nagyon jól leírta, erre próbálnék itt utalni. (hegyi)
értékelés:
@Zoltán: Hát lehet. Mondjuk nem okvetlenül az volt a terv, hogy ezeket mind elmondjam, inkább csak hogy villanjon meg belőle valami, vagy -úgymond- szusszanjon egyet ez az egész. De hát ilyen hülye dolog ez a _mű_értelmezés.
Igaziból főleg csak azért szóltam ilyen részletesen hozzám, hogy az árnyékát is levilágítsam magamról a gyanúnak, miszerint én ragasztottam a képre a piktogramot.
Zsoltnak minden bizonnyal -ezúttal is- igaza van. Ha egy rendes képet tettem volna fel, nem mobilost, talán többminden kiderül. De hát ki jár rendes felszereléssel fogorvoshoz?
@Zsolt: igen, egyébként rendben. Sőt több is van, mint volt. Hol tart már a tudomány!
Csak azért gondoltam, hogy ha visszamégy ismételni, akkor veszélyben forog-e a fogaid sorsa?