Úton
Nincs semminemű járművem, a gyaloglás mindennapjaim része.

Ugye ezt is sokszor látjuk, ahogy a mi kis fejbenkameránkkal letekintünk a földre, itt az emberi test rövidüléseit veszi górcső alá ez a feladatmegoldás, és ezekkel a gyönyörű térkövekkel, amikre majd 20 év múlva érdekesen emlékszünk majd vissza, szóval ezeken jár az alkotó lába. És miközben a rövidülés érzékelhető ezen a kordbársony nadrágon és ezen a kis cipő, ad az egész egy mégis ez a rövidülés, és a cipőre rásimuló nadrágszár ad valami furcsa bájt, valami gyermeki játékosságot, mert akár szín vagy minden más plusz információ nélkül látná is az ember ezt a képet, majdnem azt lehetne mondani, hogy olyan mint egy gyerekláb, ahogy a bal láb lép előre, ilyen kis tipegő lábacska hatású, nyilván ez a háttér miatt is van, merthogy nagyon erősek, parancsolóak, határozottak ezek az ismétlődő formák. Énszerintem első leckének ez a választás, és az, ahogyan a barna kis cipő középre határozottan belép, toppant, és azt mondja, hogy Itt vagyok!, arra én azt gondolom, hogy a leckére ezt teljesen korrekt, még akkor is, ha a kockakövek ritmusa jobbra dől, hiszen erre lesz ideje a későbbiekben figyelni Margitnak, hogy ha dől, akkor azt kompozícióban kell visszahúzni, szóval három citromdisznó és várjuk a további alkotásokat. (szőke)
értékelés:

Hozzászólások

Talán azt tenném, hogy az élességgel játsszanák, hogy a cipő még éles legyen, de a kőlapok már ne (annyira). Ha meg ezt a gép nem engedi/tudja, akkor el lehet érni fotoshopban is ugyanezt a hatást, csak nehezebb.

Itt a színek azok amik. Szürek kőlapok, zöldesszürke nadrág és fekete cipő. Úton haza ahogy fittyegett a kezemben a gép ezt láttam és menetközben megnyomtam a gombot.
Van aki csuda képeket készít a technikával, van aki tudja mit hogyan lehet finomítani, én meg itt toporgok az út elején telis tele kérdésekkel, kétségekkel.
Köszönöm a segítő észrevételeid, hidd el nagyon örülök minden jótanácsnak.

Nem tudom, hogyan, de valahogy jobban kiugrasztottam volna az a cipőorrot, mert egyébként tetszik, hogy az egész kép szürke, semleges, még a nadrágszár is ugyanaz a tónus, mint a térkő, és ebben igazán központi szerepe tud lenni annak a lépkedő cipőnek - csak egy picit kellene, hogy több látsszon belőle, vagy sötétebb legyen, pl. a kontrasztot növelni, vagy valami. Ja, és egy icipicit itt is zavar, hogy a képhatárokkal a térkő vonalai nem párhuzamosak; nem nagyon, de talán jobb lenne, ha.

Új hozzászólás