Vágy

Az fontos dolog, amit már többször mondtunk, hogy ha a képen találhatunk valami élességet. Lehet lágyítani, az egy más technikai dolog, megmarad az élessége, csak az átmenetek módosulnak. Ez életlen. Kompozícióban a kép jobb oldalán lévő felület egészen a világos oszloptól jobbra már nem történik semmi, akár a pohárba belevágva is egy izgalmasabb kompozíció jöhet létre. Ezek a dús színek, amelyek az érzelmekről beszélnek, furcsa csatornákon keresztül, miért lenne fontos, hogy egy poharat látok, hiszen sokkal fontosabbak azok a színkapcsolódások, formai játékok, amelyek itt, mintegy vákuum vagy csatorna, színritmusban majdhogynem monokróm rendszerben vannak felvetve, miért lenne fontos, hogy verbálisan keressek hozzá kötődést? Sokkal fontosabb, hogy a formák és színek egysége fogalmazza meg a vágy fogalmát, és ha ez ki van mondva, hogy így van, akkor ebben a helyzetben, amiben benne van a szexus, a nőiség, a férfi rekvizítumok, van benne valami lüktetés, akkor nem kell keresni hozzá azokat a formákat, ami eleve tudatos szándékkal a felső felületnél már eleve vágva van. Ha ott belevágott, vághatott volna bátrabban is. Csak az élesség... (szőke)
értékelés:

Hozzászólások

Ez a kép még engem is meglepett.

Új hozzászólás