viva buda libre

viva buda libre

Sörözni voltunk.

Viki, az a helyzet, hogy a duplaexpós képeknél a kezdeti rácsodálkozás után el kell dönteni, mi a fő motívum, melyik exponálás a legfontosabb, és ahhoz mérten építeni a többivel a teljes képet. A véletlen itt nem működik. Magyarán tudatos tervezéssel kell minden expozíciót elkövetni, és ez nem elég, mert azt is kell figyelni, hogy mi mit fed, mi mi alá vagy fölé kerül majd. Ez a végeredmény szempontjából azt jelenti, hogy 1+1 több lesz, mint 2. Itt most azt kell mondjam, hogy bár érdekes formák jönnek ki, de eleve érdekes formákat adhat minden egymásra exponálás, ennél tovább kell lépni, ki kell jönnie annak a plusznak, ami miatt ezt a technikát alkalmazod. Most elvisz a söröskorsó, túl hangsúlyos, a két fej, akik fontosak lennének, úgy olvadnak egybe, hogy dominálsz, elnyomsz és nem kiegészítesz vele. Ismétlést kérek, figyelj rá, hogy ne elégedj meg azzal, hogy mi lesz ha egymásra exponálsz, mert ez is csak egy technika, nem jobb és nem rosszabb a másiknál, de indokának kell lenni. (hegyi)

Új hozzászólás