Zöld

Zöld

Az a helyzet, hogy ez a kép nekem körülbelül azt az élményt adja - a nem értem, miért készült élményét - mint a barlangbejáratos képed. Itt is harsányak a színek, túlszaturáltak, ami alapvetően nem lenne még baj, ha mondjuk az a cél, hogy valami átbillenjen a mesébe, a hihetetlenbe, de itt nincs mi átbillenjen oda. Másrészt a kompozíció nem ad magyarázatot arra, mi az, ami itt olyan nagyon izgalmas, hogy megörökítésre méltó legyen. Ez így nekem egyelőre egy háttér, ami előtt megtörténhetne a mese, de nem történik semmi, talán az ablakban látni valamit két nézelődőről, de ők elég bizonytalanul jelennek meg. (hegyi)

Hozzászólások

Nekem igazából megtetszett ez a ház, ahogy be van futva zölddel, pontosabban az, hogy az ablakot így kihagyta a zöld, gondolom körbenyírták. Aztán gondoltam ha már tükröződik az ablak, akkor használjam ki, ezért látszanak az alakok benne. Az emléktábla nem volt fontos, csak azért maradt benne, mert a bal oldalt nem tudtam belevenni, mert ott valami más kezdődött. Ezek jártak a fejemben.

Szétfurja az oldalamat, Ágnes, hogy miért fotóztad le ezt a falrészletet? A vadszőlő miatt? Akkor jobb lett volna az egész házat lefotózni, mert annak minden oldalát beborítja, és az tényleg nagyon szép. Vagy az emléktábla miatt, melyen ebből a szögből nem lehet elolvasni, hogy Katona István (az 1700-as évek végén élt itt) emlékére állították?! Vagy a bal oldali kihajló ablaktábláról tükröződő személy miatt? Tényleg kíváncsi vagyok. Annyira szeretnék belelátni a fejekbe, hogy mi is van ott, amikor megnyomják a gombot?

Új hozzászólás