Újabb próba

Újabb próba

Igyekeztem nem szűkre vágni.

Kedves Alexandra, ha lehet, maradjunk abban, hogy a legutóbb feltöltött autósportos képeidnél azokat emelem ki elemzésben, ami adott képnél fontos, nem részletezem az ismétlődő dolgokat, kérdéseket, tehát lehet, hogy rövidebb, mozaikszerűbb lesz ezen képek elemzése. Most nem csillagot gyűjtünk, hanem keressük, merre tudsz elmozdulni ebben a témában.

Itt azt emelném ki, hogy jót tett a képnek, hogy nem vágtad szűkre, a következő lépés annak eldöntése, hogy mi az, ami esztétikailag számodra hangsúlyos. Az autó a modellünk, ehhez képest kell őt elhelyezni, itt például lehet a füves rész a hangsúlyosabb, akkor feljebb kell tenni a kocsit, és akkor annak a lírája abban a mozgásban van, ami fenn történik a lenti fűhöz képest, és a néző ezt a teret járja majd be, vagy lehet fontos a háttér, a nézők és a táj viszonya az autóhoz, akkor lejjebb kell tenni, szóval mindenképp el kell dönteni, határozottabban hogy melyik irányba mozdulsz el. (hegyi)

Hozzászólások

És próbálkozom is folyamatosan és szerintem a próbálkozások látszanak. Egy éve nem küldtem erre a leckére képet kb. Azóta valami változás szerintem észrevehető, de szerintem csak a gépváltás miatt. De folyamatosan igyekszem a legjobbat kihozni magamból.

Alexandra, egy jo pillanatot nagyon nehez elkapni. Nagyanyam vigasztalo szavai a kisgyerekkori felresikerult megmozdulasaimra az volt, hogy ahhoz, hogy az embernek jo otletei legyenek nagyon sok otletenek kell lennie. Ha az eszkozod se optimalis, a helyzeted se, akkor nagyon sok kepet kell csinalni ahhoz, hogy elkapd azt amit szeretnel, meg utomunkat se kelljen csinalni rajta; ugyanakkor ez nem lehetetlen, csak turelem meg valalkozokedv kerdese.

Ebbol egy nagyon jo burleszket lehetnet csinalni.

Én meg arra kérlek akkor, hogy olvasd el amit ehhez a képemhez írtam a két kommented között: http://latszoter.hu/szakkor/iden-csak-ez...
Nem tudom voltál e rally versenyen, de a pálya minden egyes része szalaggal van elkerítve. Ha leguggoltam volna egyrészt a fű belelógott volna a képbe, másrészt a szalag is. A mostani képeimmel csak azt próbálom megmutatni, hogy miért szoktam szűkre vágni a dolgokat. Amúgy kb 5 méterre voltam a pálya szélétől és a kis kit objektívemmel nem lehet zoomolgatni. Ezzel csak arra akartam rávilágítani, hogy nem annyira könnyű elkapni egy egy jó pillanatot.

Szilárd, jót mosolyogtam, tudod, én filmben látom a dolgot, ahogy Alexandra tanácsaidnak megfelelően lépi le az uszkve 12 métert, elrontja, közben tűz a nap, újra kezdi, nyóc, kilenc, tíz, tizenegy, tize... és belepottyan egy gödörbe. Ezért aztán eszébe jut a másik tanácsod, hogy esetleg megpróbálja fekve, de a pályabíró félreérti. :)

En nagyon amator vagyok, a tanacsaimat vedd ennek megfeleloen.
Az ilyet sokkal kevesebb folddel fenykepeznem. Inkabb eg legyen egy akcio foto felett mint egy darab gyep alatta, az olyanok jobban szoktak sikerulni.
Aztan ha mar egyszer ugysem latsz ra a kocsi palyajara, akkor lehetne alacsonyabbrol is fenykepezni, egesz alacsonyrol, ha a fu nem log be meg akkor eleve nem lesz rajta sok eloter.
Nyilvan a porfelhot rajta akarod hagyni a kepen, az se lenne jo, ha kifele menne a kocsi a keprol, akkor viszont kicsit balrabb kene lennie, ahhoz meg hogy ezt meg lehessen csinalni messzebbrol kene kicsit fenykepezni.
Nem sokkal, csak sacc/kb 12m-rel, vagy kevesbe kene bezoomolni. Probalkozni erdemes kulonbozo tavolsagokkal, valamint fenykepezni allva, terdelesbol, ulve, fekve.
Azthiszem elegge sablonos otlet, de ezt azert valahogy ugy probaltam volna, hogy a porfelho a kep bal also sarkaban legyen, a kocsi orra meg picit a kozepvonaltol jobbra, kb ott ahol most az elso kerekenel a vonala van. Kb fele ennyi fuvet vettem volna az eloterbe. Lent nem tortenik semmi fent meg tele van mindenfele latnivaloval.

Nezd meg, hogy a Hegyi miket irt itt:
http://latszoter.hu/szakkor/eletem-motorozas
Nem csak az elemzesben, hanem a beszelgetes soran is, szerintem te is hasonlo temaval kuzdesz, a te fotoidnal is relevans amiket mondott.

Új hozzászólás