Abigél

Abigél

Megint az a helyzet, hogy próbálunk a térrel valamit kezdeni, valamilyen játékot létrehozni, mozdítsuk ki oldalirányba, és az majd ad neki valamilyen dinamikát. Igen ám, csak a modell ellentmond ennek. Neki van egy belső kisugárzása, egy vidámsága, vagánysága, van ebben némi fájdalom, és egy kis fáradtság is, de azért ő hozza a maga energiáját. Nincs szükség erre a fajta mozgatásra. Az ő belső ritmusa, személyisége sokkal érdekesebb, izgalmasabb annál, mint sem, hogy rászorulna arra, hogy ezzel a kimozgatással kelljen dinamizálni. Minek? Ez a kérdés. Ha levágom a bal oldalról azt a 3-4 ujjnyit, akkor kezd működni a dolog. Csak ne nekem kelljen azt levágni, mert az nem elég, hogy ollóval levágunk, őt kellett volna odamozgatni. Ezt gondolom most, úgyhogy ez most 1 csillag azért, mert ellene dolgoztál a belső ritmusnak. (hegyi)
értékelés:

Hozzászólások

Határozottság, bátorság Noémi. Ezt keressük. Ezért kell az első 3 lecke, mert kell hogy bízz magadban és a döntéseidben és azokat végig kell tudnod csinálni. OK?

Köszönöm az elemzést!

Az Abigéles délutánból két kép maradt versenyben, ez, és egy 1:1 arányú. Csak attól féltem, az 1:1 képarány biztos nem lesz jó. :)

Kedves Ádám! Köszönöm a tanácsaidat! Bár nincs photoshop-om, de talán a photoscape-pel is meg lehet csinálni az utólagos élesítést.
Ha 3 lépésnyire van a modelltől a háttér, akkor az viszont elég nagy felületű anyag, igaz? Azért is kellett ilyen közel ültetnem a modellt, mert különben nem lett volna elegendő kiterjedésű a vászonom.
A háttérre érkező fény kitakarása is tényleg jó ötlet.
Ó, milyen nagyszerű is lenne a kép elkészültekor elegánsan ura lenni a helyzetnek! :)

Ez egy nagyon helyes portre. Nehany technikai eszrevetel. Egy portre akkor el ha a szem eles. Ezen a kepen a szem nem eles. Semmi gond - ezen a modern technika segit, mind az arcot mind a szemet ki lehet emelni lightoom-ban. Nem kell tulzasba vinni - eleg ha eles, nem kell olajfestmenyt csinalni belole hiszen a lany vonasai annyira finomak, hogy csak apro mozdulatokra van szukseg.
Minnel kozelebb ulteted a modelt a hatterhez annal kevesebb control marad az oda eso fennyel kapcsolatban. Ezt szinten meg lehet oldani lightroom-ban vagy photoshop-ban de elegansabb ha a foto elkeszultekor ura vagy a helyzetnek.
En egy meter/hatvan centis polifoam lapot hasznalok a fenyforras es a hatter kozott. Ha a modell legalabb 3 lepesre ul a hattertol akkor van hely manoverezni a hatter es a modell arcara eso feny kozott.
Kivasalni a hatternek hasznalt draperiat szinten egy lepes a megvaltas fele.

Valóban szép fények, és kellemes tónusok vannak itt. Abigél kedves, szimpatikus, gyönyörű arcú lány!

Az egyetlen ami tényleg hiányzik még egy kis élesség, de ennyi még talán korrigálható. Az is lehet, hogy megvolt az, csak a kicsinyítéskor veszett el. Ilyen nagy méretű kicsinyítés után mindig érdemes picit visszahúzni a képen az élességet.

Ja, egy kissé tényleg életlen. A képszerkesztőn mondjuk nem tűnt ekkora mértékűnek...:((( Kár, hogy ott ennél kisebb méretben lehet csak dolgozni rajta.

Én is a szemen-fókuszt érzem bizonytalannak, pedig az fontos a kontakt miatt, de ezt előttem István már leírta... :)
Nekem még az fura érzést ad, hogy pont a másik oldalra képzelnék több teret, egyébként tényleg kellemes, szép modell.

Nagyon szép, kedvesen természetes a modelled, és a pillanat is nagyon jó, bizalmas! Viszont (másnál mindig könnyebb észrevenni ilyeneket:) a háttér eredetileg szépen hajtogatott sötét lepedőjére rávasalhattál volna, hogy az élek eltűnjenek, illetve a fókuszt érzem picit bizonytalannak. Valahogy nem a szemen van, egy árnyalat eltérés érezhető, és itt az lenne a jó, ha az fókuszált lenne.

Az "Eszter" kép is klassz, de Abigél mindent visz! Nekem nagyon tetszik, és gratula!

Új hozzászólás