ÁnyÉn - ReflexÉn

ÁnyÉn - ReflexÉn

Nem tudom, hogy ez egy mobiltelefonnal készült felvétel, vagy hagyományos felvétel roncsolva, de valahogy ez kontrasztban nekem elég furcsa. Annyira sok a zaj a képen, hogy magát, a konstrukciót ez már a háttérbe szorítja. Arra szeretném felhívni a Zolinak a figyelmét, hogy ha meglátunk valamit, egy fontos dolgot, olyat, ami esztétikailag megfog minket, vagy formailag érdekesnek találjuk a rögzítésre, akkor ehhez próbáljunk meg ragaszkodni, és utána hiába jön egy újabb ötlet, hogy de mi lenne akkor, ha még erre ráhúznék egy kis kontrasztot, vagy mi lenne akkor, ha... - és akkor itt most nem sorolom, hogy milyen ötletek lehetnének még -, mert az már valószínű, hogy ki fog minket ebből vinni, és gyengíti azt az utat, amit addig bejártunk. Ha megfigyeljük, itt egy elég izgalmas kompozíciót rakott össze Zoli, de pont a zajossága, a túlkontrasztosítása, a túl erős struktúrák, amik úgymond mellékesek lennének, olyan szinten emelődtek be, hogy legyengítették ezeket a formákat. Tehát, sokkal jobban elviszi a figyelmemet a járólapok díszítése, vagy az utca burkolatának a formái, vagy akár az esővíz elvezető nyílás, mint maga az, ami itt a prímet kellene, hogy vigye. Úgyhogy utómunkában ezzel én nem értek egyet, a kompozíció érdekes lenne. (hegyi)
értékelés:

Hozzászólások

@Zoli: sok különös nincs az utómunkában, áttoltam FF-be, és eközben kapott egy kicsit erősebb kontrasztot. A chanel-mixer ebben jó barátja az embernek.

Az árnyék-fejem mellett ott van egy halvány tükrözött fej is, meg a lábam is tükröződik, de lehet ez már van annyira zavaros, hogy nem kibogozható. Vagy az is lehet nem is kelle ezt ennyire bogozni.

@Tamás: amire gondolhqatsz, hogy ez egy telefonos kép, méghozzá egy eléggé gyenge minőségű telefoné, tehát ezért gyötört a textúra. Másrészt ezt nyilván nem csökkentette a kontrasztemelés sem.

Igen nem szendvics, egy üvegfalú váró a buszpályaudvaron, és a dolog ilyen értelemben valós.

Nekem is tetszik. Jó kompozíció, érdekes részletek. Valószínűnek tartom, hogy nem szendvics, hanem egy üvegajtó és ami mögötte van. Ami kissé zavar, az nem tudom, hogy technikai probléma-e. Csúnya kép textúrája.

Nekem alapvetően nagyon tetszenek ezek a félig nonfiguratív, mintha- vagy valódi szendvics képek, amiknek hangulatuk van. Tetszenek a csupaszított formák, a textúrák erős hatásai, az irányok és a részletek összhatása, az alak elvágása és máshol folytatása...

Mobil, vagy rendes vázzal készült? Volt valami érdekesség a ff utómunkában?

Új hozzászólás