Kezdem azt feltételezni, hogy Pablo Picassonak is különböző korszakait tudjuk a memoárokból megismerni, itt a Mikolics-féle kék korszak van, ahol ezekkel a kék hangulatokkal dolgozik a Mariann. Nem biztos, hogy ez baj, csak a Mariann-féle személyes íz, az most egy picit a kék miatt úgy elillant és valahogy a kéknek az öröme, a vágya ezzel a majdnem monokróm hatással valamiben csak talán ez a bordó fonott kis ékszerféleség adott egy más ritmust, hogy ennek az öröme, ennek a színnek a megtalálásának az öröme egy kicsit most a Mariannt mintha elcsúsztatta volna az önmagával való még mélyebb foglalkozástól. Természetesen tudom, hogy a gyöngyök ezek a kis formák, mind-mind a személyes létezés kellékei, de talán egy picit érdemes volna jobban fölrakni önmagunk számára a lécet. Az megnyugtató, de ezt csak megint ismerősként mondom, természetesen fotográfiai újságokban, szaklapokban, akár külföldi újságokban, külföldi alkotóktól látunk ilyet, és ezek bárhol megállnák a helyüket ezek a képek, de hát azért csináljuk mi ezt a kis Estiskolát, hogy a magunk számára folyamatosan meg tudjunk felelni. Úgyhogy én ezt egy kettődisznós képre értékelném. (szőke)
értékelés:
Tünde, azthiszem nem egészen értelek.
???
Miért baj, ha hideg?
Nem lehet mindig minden happy, napsütés, jókedv és kacagás.
Vannak dolgok, amikhez ez a szín kell. Egy meleg sárgás-vörössel már nem lenne az igazi. Szerintem.
Bocsánatot kérek. Ostobaság volt azt írnom, hogy ez a kép gyenge, mert lehet, hogy nagyon erős és jó kép. Egyszerűen csak nekem nem ad semmit. Én láttam olyan általad készített képet ami nagyon ütős volt az én szememben és lehet, hogy marhaság összehasonlítani, de ha nem tudnám, akkor nem gondolnám egy percig sem, hogy azokat a fotókat és ezt ugyanaz az ember csinálta. Én ezt jó szándékkal írom:)))