Köszönöm szépen az elemzést!
Az előző verzió értékelését én úgy értettem, hogy okuljak a korabeli plakátokból. Lehet hogy rosszul értelmeztem a plakátokat. Én azt gondolom, bár bevallom néha badarságokat is gondolok, hogy egy plakát asszociatív. Két csúnya bácsi egymás fülébe súg stb... Ezeket nem lehet felszántani a "na de az ott mit jelent" ekéjével. Vagy fel lehet, de előfordulhat, hogy nem visz előre. Bocsánat, de néha NyolcAdyKutasAHalÁll érzésem van. Ha lehet át szeretnék evezni valamilyen jelentésmentes vizekre egy kis időre. Köszönöm az elemzést!
http://vicc.zug.hu/galeria/818/a_nyolc_a...
Azzal egyetértek, ha az első három leckét még gyűröd, mert az erre szolgál többek között, hogy a jelentésekkel kísérletezzünk anélkül, hogy ehhez modelleket használva őket tegyük ki annak, hogy a munkánk során teszteljük az átviteli csatornát. Ettől még azt gondolom, hogy nyugodtan tessék tovább folytatni a kísérletezést, a plakátok tanulmányozását, ugyanis a plakát akkor jó és erős, ha nem akar egyszerre 23 sávon kommunikálni - itt pedig most a cím egy sáv, a két figura egy másik, a háttér egy harmadik, a ruha egy negyedik, nem sorolom, és ezek nem egy irányba mutatnak.