Barának és barátjának
Bara rácsos képei miatt mentem közelebb és láttam meg ezt...van még egy de azt majd később.
Azé tavasz leceke és nem szorgalmi mert nekem a tavasz a húsvét-pünkösd tengelyen erősen meghatározott és mert még a húsvét nekem tágabb "pogány" rituálé is (természet és életünep) keresztény mivoltában pedig emberi, egy emberi sorsról hitről és bátorságról, forradalomról szól ami "pogány" módon összeköti a művileg szétszakított szent ás profán világot addig a tavasz végi pünkösd a teremtésről és a teremtő helyeslő visszajelzésről e forradalomnak, szóval nekem Jézus a tavasz mint az emebertől független de az embert is magábafogadó életfolyamat helyretétele az emberi gőg kiigazítása.

Nagyon érdekes, amit Dénes megtalált, de ebben is az a helyzet, hogy van egy jó alap, de a második és harmadik réteg már kevésbé érthető, ehhez picit a fotósnak bele kell manipulálnia a történetbe, hogy ez a tavaszba beleférjen. Ez így önmagában izgalmas, de nem tavasz. (szőke)
értékelés:

Hozzászólások

Elszórakoztam egy darabig a nézőszöggel mert az befolyásolta a tükröződést, ha halványabb a tükröző háttér bezárul a történet hátulról is és csak egy dombormű lesz a rács mögött így egy picit talán nekem (vagy szándékom szerint) kicsit álomszerűen arra kinyílik és életre kel...a fej megvilágitása még neccesebb bár itt nem próbáltam de eddigi tapasztalataim szerint elkerülhetetlenül becsillog az üvegen....úgyhogy maradt ez és egy leheletnyit húztam a kontraszton.....egyébbként 3 és fél réteg mert én is rajt vagyok :)

Érdekes ez a három réteg (a rács a relief és a tükröződő fák) de valahogy a tükröződés itt nem hozzáad a képhez, hanem kicsit zavaró. Lehet, hogy kicsit más fényviszonyok között, amikor a tükröződeés erősebb, vagy inkább kicsit gyengébb, jobb lenne az összhatás. Vagy valamivel meg kellett volna világítani a központi alak arcát, hogy legalább azon ne legyen tükröződée.

Új hozzászólás