Dani most itt remekelt. Nem vagyunk nagyon elkényeztetve a Reklám lecke megoldásokkal. Amikor föladtunk, akkor azt hittem, hogy ennél sokkal inkább fog ez benneteket inspirálni, hogy elkezdjünk ezzel játszani, és elkezdjünk a saját fantáziánk által kreálni valamit. Ez a megoldás akár az ARC plakátkiállításra is benevezhető lehetne. Mindenféleképpen jó ötletnek tartom. Egy picit kétségbe vonom, hogy függőleges-e az a villa, nem biztos, hogy az, lehet, hogy csak a fény-árnyék viszonylat játszik velem, de mindenféleképpen figyelemfelkeltő és reklámszerű ez a megoldás. Az a kérdés, hogy ha ezt kirakom egy óriásplakátra, és belülök az autóba, és úgy megyek el a forgalomban, akkor mi az, ami első pillanatra megragad. Nyilvánvalóan a villa, akkor elkezdek gondolkozni, hogy mi a francnak lehet ez a reklámja, ott van, hogy "Hamarosan a mozikban", tehát, ha ezt volt időm elolvasni, akkor tudok asszociálni. Itt szokott jönni az a gondolati elágazás, hogy szükséges-e szájbarágósan odatenni, hogy Batman 4? Kell-e magát a terméket kiírni, ahhoz, hogy a néző tudja, hogy mi merre hány méter? Jelen esetben én a képet határvonalnak érzem, és a megoldást is. Mert oda is tette Dani, meg nem is. Ott van azért, hogy Batman 4, hogy a konvenciókat követhessük, de csak egy körvonalakkal rendelkező betűvel van ez odatéve, hogy a hangsúly alapvetően ne ezen legyen. Ezt is el tudom fogadni, de mindemellett el tudnám azt is, ha óriási betűkkel ott lenne, hogy Batman 4, és azt is, ha egyáltalán nem lenne rajta, hanem csak annyi, hogy "Hamarosan a mozikban", és akkor ez IQ teszt is, hogy na vajon mire asszociálsz a 4-el, és ezzel a jellel. Mert a Batmannek ugye a kis füles sisakos sapija eléggé közismert szimbólum lett. (hegyi)
értékelés:
nahát, pedig nekem annyira adja magát.
:)
nekem is, látod, míg a tvájlájt meg kulturoperszonális okokból kiesett. :) így megy ez.