Cím nélkül

Cím nélkül

Hát ez a cím nélkül, én ettől lassan meg fogok őrülni, azt mondom tessék magunkat megerőltetni és adni valami címet. Az nem igaz, hogy nem megy. Amit a képnél nem nagyon értek az az, hogy olyan, mint hogyha ez egy életlen képből lett volna élessé masszírozva. Nem tudom, Feri ez mitől van, ott a levélnél látom ezt igazán kritikusnak. És ez egy kicsit elrontja az összképet. Mindazzal együtt, hogy ráadásul az egész nekem hatásában és érzetében elfordult az óramutató járásával megegyező irányba, de nyilvánvaló, hogy ez a sírköveknél is jelentkező fényektől is van, de talán tényleg nem teljesen függőlegesek azok a függőlegesek, mint ahogy a vízszintes is maga az a kő, amin ez a levél szerepel, ez sem teljesen vízszintes. Azért erre érdemes lenne odafigyelni, a gesztus maga jó, az irány sem rossz, bár nem vagyok benne száz százalékosan biztos, hogy ez a levél lenne a legjelentőségteljesebb ahhoz, megörökítésre kerüljön. A megörökítést én szó szerint értem, amikor azt mondom, hogy örökkévalóvá teszünk valamit, azáltal, hogy lefényképezzük. Nyilvánvaló, hogy ez a digitálisnál kevésbé érződik, mint a filmnél, ahol van egy nyersanyag és az a nyersanyag, az materiálisan megfogható. De ettől még a logikája ugyanez marad, megörökítünk valamit, és akkor el kell gondolkodni, hogy biztos ez a beteg levél az, ami ezt jól mutatja? Nem lehetett ott találni valami olyan levelet, ami formájában és színében határozottabb? És esetleg még ki is takarta volna azt a lukat ott az oszlopok között. Én ezt visszaadom Feri ismétlésre. Ezt én nem érzem még kiforrottnak. Szerintem ezt te jobban is meg tudod oldani. (hegyi)

Hozzászólások

Nagyon evidens, nagyon kifejező fotó!

Kedves Ferenc!
Pál Gabó hétfői első, "Időutazás - a régiekről" című rádióműsorához ezt a képed választottuk. Köszönjük.

Új hozzászólás