Műcsarnok, 2016, Demeter Telek Balázs képei előtt.
Készült olyan is, kipróbáltam, de valóban túl nagy hangsúly került a székre, és kevesebb a képekre és Demeter sziluettjére. Ezért választottam ezt a képkockát.
Műcsarnok, 2016, Demeter Telek Balázs képei előtt.
Nagyon eros hatasa van annak, ha valami egy sotet szobaban egyedul kap vilagitast. Arra gondolni sem merek, hogy technikailag hogyan kivitelezheto, hogy egy hatso megvilagitas osszhangban legyen a fenykeppel, lehetne errol beszelni, elmenni papirkep - dia - nedves kollodium es egyeb archaikus technologiak fele es onnan vissza a digitalisra, vagy masik nezopontbol a kiallitas megalmodojanak es felepitojenek munkaja felol kozeliteni. De maradjunk ennel a kepnel. Ahogy a kepek megkapjak a sajat vilagitasukat, az altal adnak egy hasonlo megvilagitast a nezonek. Dramai csendet lehet erezni, elmelyulest, amit erosit a kepek fele fordult poz. Kisse lebukik a fotos, a modell latszolag nem egeszen a kepek fele nez, hanem toluk kisse balra, velhetoen felkeresre, hogy tobbet kapjunk a profilbol. Abszolute megbocsathato csalas, fontos az arc es a szemuveg, segit a nezonek egyutt erezni a modellel. Szepen exponalt, komoly kep, bennsoseges, csendet kovetelo. Talan ketoldalt erzem kicsit szuknek. Olvastam a kerekrol szolo hozzaszolasokat, nekem szemely szerint nem hianyzik az alja, sot, igy stabilabb, mint a kep-piramis, nincs benne a gurulas lehetosege. Ott is elmondom, elmodom itt is: erdemes ezt egyutt nezni a Baricz Kati portreinal keszult keppel, osszehasonlitani az erzeseket, hangulatokat. (bobak csaba)
Készült olyan is, kipróbáltam, de valóban túl nagy hangsúly került a székre, és kevesebb a képekre és Demeter sziluettjére. Ezért választottam ezt a képkockát.
A Látszótér Alapítványt
banki átutalással
MagNet Bank
16200120-18524112
vagy PayPalon keresztül
Telek képeiről: a koncepció az volt, hogy egyetlen "szoba" van, az övé, lefüggönyözve, ahová bemenve ezek a képek világító dobozokban voltak, sejtésem szerint papírképek, és ezek átvilágítva éledtek fel. Ami a csalást illeti: Jóska tolta Demetert, betolta ide, én már előttük bementem. Jóska szembefordította a képekkel Demetert és kértem, menjen ki. Kiment, exponáltam. Erre Demeter fogta, befordította magát így, én exponáltam még egyet. Őt az exponálás hangja "instruálta" csak. Oldalt ha tágabb, már olyan részek is benne vannak, amik nem jók, és kilágyul maga a közlés is. Köszi az elemzést, jó, hogy összevetetted Katival.