Perpatvar? Ó. dehogy. Eszme csere-bere. Az a jó!
Nagyon érdekes ez az egész. Hogyha a köldök leckébe került volna, akkor még érteném is. Mert van egy ilyen szülőcsatorna hangulata ennek az ügynek, akár még azt is mondhatom, hogy azok a mesék, amiket a halálközeli élménynek a megfogalmazói mesélnek, még arra is tudnám mondani, hogy hasonlatos, mint ez az út, hogy megyünk a fény felé egy alagút végén, vagy hogy vonat, vagy nem, és hogy szembejön, vagy mi megyünk jó irányba, ez is lehetne egy párhuzam. Maga a helyszín, a megfogalmazás tökéletesen rendben van. A figurának a megjelenésével azért nem tudok egyelőre mit kezdeni, mert tömegben ez nem jó helyen van, ha egy másfél-két lépésnyit jött még volna felém ezen az úton, akkor jobban kikerült volna a kép jobb oldalára ez a figura és akkor került volna egyensúlyba a tömegelhelyezés. Ez az egyik része a dolognak. A másik része az az, hogy ha ezt egész alakos önportrénak veszem – jó, én szeretem az elvont üzeneteket, de ugye az első 3 lecke a bemutatkozásról is szól -, bár ebből a képből nagyon sok mindent le lehet következtetni és nagyon sok üzeneti vonalat el lehet indítani, de nekem most ez a bemutatkozás dolog nem annyira jön be. A címmel nem nagyon tudok mit kezdeni, ez valószínű, hogy valamilyen személyes üzenet, vagy egy személyes élménynek a verbális megjelenése, amivel semmi baj nincs, hisz nem kötelezően kell nekem ezt érteni. Ha összefoglalom az egészet, akkor azt tudom mondani, hogy jó ez a színvilág, jó a perspektíva, jó a torzítás, az is jó, hogy elfordul ez az egész, tehát minden rendben van, ami az ún. színteret, vagy színpadot illeti, a figura megjelenítése is szükségszerű és kell, és a gondolat is teljesen rendben van. Kicsit kijjebb hoznám ezt a figurát, amennyire lehet a jobb szél felé, hogy ennek az egész útnak, és utazásnak formailag is megfeleljen a dolog, és akkor nagyjából ez meg lenne. Az a kérdés, hogy lehetne ezt ismételni? Érdemes lenne! Ha jól látom, akkor ez egy duplaexpozíció lehet, gondolatom szerint ez az, persze más trükkel is el lehet érni az elektronikában azt, hogy ez a figura oda kerüljön. Én nem erre akarlak biztatni, hanem arra, hogy inkább egy ismétlést kapjunk. Arról nem vagyok 100%-ig meggyőződve, hogy szükség van-e arra, hogy ezen az úton ennyire szellemalak-szerű legyen ez a figura, mert ha viszonylag kevés fényben, sziluettesen meghagyod ezt a szereplőt a maga valóságában, akkor is fog működni ez a történet. Tehát ez egy kicsit olyan poénra vett dolog, hogy nem elég a zöld, meg nem elég a torzított objektív, meg nem elég a furcsa hangulati világ, hanem még erre ráhúzom azt, hogy még ide kerül egy szellemalak. Nekem ez már egy picit sok a jóból. Kell a figura, de ott azt a valóságban kellene megcsinálni. Jó lenne, ha erről tudnánk beszélgetni, és kíváncsi lennék Csaba véleményére. Mindenféleképpen visszaadnám ismétlésre, továbbgondolásra ezt a leckét. (hegyi)
Ott a pont! Módosítanék: "Az alak tűnik a képen".
Viccet félretéve: valóban nem ad hozzá pluszt az átlátszóság. Örülök, hogy megcsináltam ezt a fotót, mert izgalmas és előremutató perpatvar kerekedett körülötte. A meglátásokat köszönöm!
"Az alak eltűnik a képen, ez nem vita tárgya." Én rád hagyom, ha megmagyarázod az el, a fel és az át igekötők közti képi különbséget. Ezen kívül azt, hogy minderre mi szükség, mikor a zöldes tónus és ellenfény is megtenné a magáét. Hmm?
A helyszín értelmezhető, a szülőcsatorna működik. Az alak eltűnik a képen, ez nem vita tárgya. Legfeljebb nem megy át az üzenet és kap egy bélyeget, hogy hiba. Duma helyett inkább gyúrok a következő képen és válaszon. Köszönöm! Csaba
A kép nyelve más, mint az irodalomé. Nem bírja el a dumát - a mese képi és nem verbális, tehát a szülőcsatorna képi iránya megvan, párhuzam, értelmezhető, a fickó eltűnése nem evidens, egy alakból ez nem kikövetkeztethető.
Köszönöm az értékelést!
Az alak valóban nincs tökéletes helyen. Az a helyzet, hogyha nem középen lett volna, akkor ívre torzul az is. Bár ez a saját technikai problémám, nem mentség!
A megoldás a lecke tagadása: mégis mit mondhatnék magamról, ha ilyen az ember? Ilyen mint a képen. A szülőcsatorna, alagút értelmezés igaz. Ebben a szemszögből van jelentősége az eltűnő alaknak. Ez a szerencsétlen nem megy sehova, épp eltűnik félúton!
A Székely és a Fia lát valamit elsuhanni az erdőben: "Na Fiam, ez vagy valami vagy megy valahová!". Így van ez velünk is. Vagy valami vagy megy valahová. Kacérkodjunk még azzal is, hogy "VALAMILYEN"? Nem lesz egy "picit sok a jóból"?
Jön még a kérdésekre válasz lelkesen, bár lehet másik helyszínről!
Én úgy tudtam ősi magyar szlengről van szó.
Már a mesék is úgy kezdődnek, hogy ecce vót, hónem vót.
Igen, csak latinul!
Például: íme a sonka, Ecce a sonka.
Kiejtés 'ekce a sonka'
A Látszótér Alapítványt
banki átutalással
MagNet Bank
16200120-18524112
vagy PayPalon keresztül
Nekem is jó volt!