Egyedül

Egyedül

Lehet, hogy a cím csak nekem mondja, hogy a lámpa kicsit egyedül érzi magát az óriások között, de remélem mást is megfog. Helyszín: London, kézből, vaku nem villant, 50mm fix, f8-iso100.

János, nekem ez működik, még jobban működne talán ha jobbra még egy fél ujjnyi lenne, a tömegnek szerintem jót tenne, de a formai megfigyelésed jó szemre vall, köszönet. Kérlek kapcsolj rá az idén, jó lenne, ha valahogy becsatlakoznál a munkába, mert ha csak időlegesen kapunk szétszórt irányokból innen-onnan megoldott dolgokat, akkor nem tudok hatékonyan segíteni a gondolataimmal, mert egyedül valók maradnak a képek, amik önmagukban nem adják ki az ívét annak, hogy hol tartasz. Ez jó, volt előző is, ami jó, de mi történik a kettő között? (hegyi)

Hozzászólások

Köszönöm az értékelést, a jobbra félujjnyi dolog megoldható, ismétlésben. A rákapcsolást megpróbálom, főleg az önportré, portré-emberek vonalon, de megígérni nem tudom.

Nem könnyű, mert én a te szűrődön át látom csak, a képhatáraid adottak. A helyszínen más, lehet két lépés és már változik az egész, az ilyen "én verzióm, te verziód" dolog élőben közösen fotózva működő szerintem.
Nem zavar a lámpa, csak nekem nem lett így főszereplő. És persze tévedni tévedhetek! ;)

Köszönöm a hozzászólásokat!
Ádám: :) ugye!

NZA: Szerintem lámpa nélkül túl steril, szinte 'üres' képet kapnánk, de persze mindenki máshogy lát, kíváncsi lennék a Te verziódra.
A biztonsági kamera, feszítő eltávolításán is gondolkodtam, mert volt 1-2 más hasonló elem, lehet, hogy még ezeket is el kellene venni, nekem valahogy kellenek az ilyen apróbb, talán még nem túl zavaró elemek. Persze lehet én gondolom/látom rosszul.

István: Reméltem, hogy az arányokkal, tömeggel nem lesz gond, az még elég nagy gyengém az biztos..

Szóval köszi mindenkinek! :) és buék meg ilyenek.

Nekem ránézésre egy kínai írásjel ugrik be (pozitív értelemben) - határozott vonalakban kis ívekkel - 2-3 függő, 2-3 vízszint, egy erősebb vonás... stb...:)
A vaskos vonalak között igazán finoman emelkedik a lámpaoszlop, mégis, nem lehet nem észrevenni. A jobb felső nagy hiánnyal együtt is így ez egyfajta kontrasztról mesél leginkább nekem.

Nekem sokkal inkább az épület formái, tömbje, kubusa beszédes ebben. A lámpa tényleg egyedül van, de az épület annyira hangsúlyos és szép, hogy valahogy a lámpa inkább zavaró elem nekem a képben mint téma. Talán segített volna ha csak a függőleges épülettömb magasodik fölé, és a szűkebb vágás témává emeli a lámpát.

Ugyan nem az épület volt a témád, de nem állom meg, hogy ne gondolkozzak el azon is mint témán, ha már épített környezet lecke. Pusztán az épülethez picit még lazának érzem a képszéleket, főleg balra nem biztos hogy kellene az az átlátás, meg alul az a biztonsági kamera, kábelfeszítő is fellazítja az amúgy zseniális geometriát. :) Ezek élőben nézve talán nem is zavarnak, az agy kihagyja automatikusan ezért is nehéz eset a kép készítésekor észrevenni.

Nekem olyan is az a lámpa mint egy rohambilis londoni rendőrbácsi
Mindjárt jön a Banksy és beletrollkodik egy kicsit ebbe a szigorú rendbe :)

Új hozzászólás