Mostanában többször kellett, hogy ezt mondjam, itt is mondom; nagyon jó az irány, amit megfigyel – az előtérben makró, ami éles, a háttérben látható csatorna és virágtartó műanyagdarabok – mégsem válik le a mikrokörnyezet és a háttér, és ennek elsősorban fénytani okai vannak. Meg kell keresni hozzá, figyelni kell hozzá a megfelelő fényt. Jó az út, amerre halad, de Bara, fényeket figyelni, és előtér-középtér-háttér [mantra] előtér-középtér-háttér, előtér-középtér-háttér. És ez akkor jön létre, ha nem kattintgatjuk folyamatosan a gépet, hanem leülünk, lassítunk, beszívjuk a teret, beszívjuk a fényt, figyelünk, átéljük, megszűrjük. (szőke)
értékelés:
Érdekes, szokatlan ez a felső nézőpont. Általában nem szoktuk a cserepeket ebből a szögből nézni. Nem túl jó viszont, hogy a növény rögtön kifut a képből és csak a kamerához közel tér vissza mintha csak úgy belógatná valaki a kép elé.
Talán álló formátumban jobban kiderülne, hogy ez ugyanannak a tőnek a virága. Viszont a lehullott szirmok a kályhacsővel príma háttered adnak, az nagyon tetszik.