Én

Én

Pápa, Vásár tér, reggel

Az alkotó itt az árnyékokkal, a tükröződésekkel dolgozik, és nagyon érdekes az a felvetés, amit mutat. Azon kívül, hogy van egy enyhe szociografikus hatása a háttérnek és a függönynek, nagyon jól érthető és érezhető a lírai üzenet. Annyit tennék hozzá, hogy én a kép jobboldalából ezt a világosabb sávot már lehagynám, ugyanis az most olyan szinten húz vissza mindazzal együtt, hogy ellenpontja a másik oldalon lévő ház falának – ahol megint csak egy kicsit bizonytalannak érzem a vágást, ott középtájon valami fehér csücsök belóg -, de mégis azt mondom, hogy a tömegelhelyezés miatt nem ártana, és jót tenne a képnek, ha megválnánk ettől a jobboldali sávtól. Annál is inkább, mert ha ezt megtesszük, akkor erősebb lesz a hangsúly a fő motívumon, a modellen, Anitán. Arra szeretném Anitát kérni, hogy kapcsoljon egy kicsit rá. Vigye magával a gépet, legyen nála, a kis retikülbe férjen az el, és dolgozzon vele, mert vissza kell rázódni abba a ritmusba, ami régen jellemző volt, hogy ott van a gép, és ha szükséges, akkor tudok vele képeket készíteni, mert ha havonta egy kép készül, akkor abból nehezen lesz előrelépés. (hegyi)
értékelés:

Hozzászólások

Sally IV., befejező rész c. adásomhoz ezt a képedet választottam illusztrációnak, köszönöm! :)

Új hozzászólás