Fent a lent és lent is fent

Fent a lent és lent is fent

Ami ebben az érdekes, az a drótokkal szabdalt ég és az árnyékokkal szabdalt út párhuzama. Ha egy kicsit szűkebbre veszed ezt az egészet, tehát a két oldalt vágsz belőle egy-egy ujjnyit, még határozottabb lesz ez az egész mint párhuzam, mert a valóság egy kicsit ettől elvisz. De nagyon jó a megfigyelés és azt kell, hogy mondjam, ez azt bizonyítja számomra, hogy az a gondolkodásmód ahogy te képileg gondolkodsz, az egy jó irány. Tehát én erre szeretnék alapozni, ha dolgozunk. Ez a közlési mód és ez a metódus az, ami fontos, hogy képi szenzációkat, képi történéseket veszünk észre, nem verbális történéseket és én erre szeretnélek sarkallni. Az miatt 2 csillag, mert érdemes lenne ezt a vágást meghozni egyrészt, másrész meg kellett volna várni, hogy ez a figura kimenjen a képből. Ki kell várni, akkor kell megcsinálni ezt a képet. Az autóval nem tudsz mit csinálni, de legalább akkor a figura ne legyen ott. (hegyi)
értékelés:

Hozzászólások

Akkor viszont a képre sem igaz az összes korlát. Pl. felülsz a párod nyakába és máris más a perspektíva. Fára mászásról, autótetőről, idegen házba becsöngetésről nem is beszélve.

Persze, hogy nemcsak a ... ;)

Bocs, azt hittem nem csak a képről írtál. :)

A mellékelt kép alapján úgy találom, hogy igencsak megvan kötve a kezem rendezés terén, hiszen csak az igen erősen határolt úton járhatok. Se lejjebb, se feljebb.

Közben te vagy a rendező és a főszereplő is... :)))

Köszönöm a hozzászólásodat :)
Igazából egy kicsit tényleg szereplőnek érzem magam, ahogy kilépek az utcára.
Egy idétlen film fura mellékszereplőjének :)

Ahogy ránéztem a képre azt hittem, hogy Amerikában jártál, filmekben szoktam ilyen utcaképeket látni ilyen lejtős utcákkal. Furcsa érzés, pedighát tulajdonképpen nincs semmi különös a képen, de a hangulata mégis különleges.

Új hozzászólás