Folyosón

Folyosón

Eletkep helyett "eletter"-t olvastam, de errol kesobb. A kompoziciorol szeretnek elobb beszelni. Talpukon allo haromszogeket kapunk, nyugalmat arasztanak. Az egyik ilyen haromszogben a kutya es a macska is aktiv, apro hetkoznapi, jellemzo mozgasokat muvelnek, megis Demeter nyugalma uralja a haromszoget. Azert is, mert megannyi vonal fele iranyitja a figyelmet. Kozvetlen ez a kep, mint a tobbi Demeter-es Zsolttol, egy reggel, varakozas a mosdora. Ami miatt szeretem, az eppen a mindennapok aprosagai. A macska dorgolodzik, a kutya vidaman beszagol az ajton, nezi, hogy ki tartja fel a gazdajat, es Demeter Arisztotelesz bolcsessegevel ul, var, gondolkodik. A komponalas pedig nagyon raerosit minderre. Akar reszleteiben beallitott a kep, akar egy jol elkapott pillanat, igen beszedes. Egy aprosag meg: a hatterben nyitva all az ajto. Ezt fontosnak gondolom, mert az ott latszo szoba es a vilagos ablak kinyitja a teret. Csukott ajtoval egesz mas, komorabb hangulata lenne a kepnek. Na meg meg egy: Zsolt hagyta bemozdulni a szereploket, ettol mintha nem egy pillanatot, hanem par masodpercet latnank, megindul a tortenet. (bobák csaba)

Hozzászólások

Minden igaz, és annak örülök, hogy a bemozdulást említed - kifejezetten ellene dolgozom az élességnek és a rövid záridőből adódó befagyásoknak, ezek a mikromozgások azok, amik részben a teret is mozgatják, részben az időt is becsempészhetik a képbe, persze úgy, hogy azért legyen elég éles és stabil képelem is. Köszönöm.

Új hozzászólás