A hiányzó láncszem

A hiányzó láncszem

Nem értem a címet, hogy mi hiányzik innen, de biztos van valami mondanivalója a címnek is. Ami a képet illeti, az tulajdonképpen egy jó párhuzam, és egy jó ritmus akkor, ha tömegében ez jól lenne elhelyezve. A képnek én a jobb oldalából biztos, hogy vágnék, egy ujjnyit legalább, és a bal oldalából is valamennyit, hogy ez az egész tömegelhelyezésében a kupola, és maga a híd szerkezet irányába tudjon elmozdulni. Most nagyon laza oldalirányban ez az egész. (hegyi)
értékelés:

Hozzászólások

@K.Gábor: alapvetően értelek, és egyetértek Veled, sok fontos, és általános igazságot fogalmaztál meg!

Közben pedig arra jöttem rá, hogy miért zavarhatott a korlát éjszaka: a függőlegesének és a kupola antennájának és a ferde szakasz függőleges lekötőelemének párhuzamtalansága állt nekem ellentétben a ferde részek szigorú párhuzamaival, talán mert nagyon közel vannak ezek az elemek egymáshoz, így hatottak rám...

De teljesen igazad van, nagyon nehéz kikerülni, ha ott van, és ekkora :)

Mert a fotográfia az nem grafika, az nem festészet.

Nekem a kép fénypontja pont az ahogy a kupola előtt a korlát becsillog. Az a fényesség, ami az ég háttere előtt nem látszik, a kupola előtt hirtelen megjelenik.
Ha valami zavar, az talán inkább a bal alsó sarok, ahol a lánc alatt megint kinyílik a kép és a háttér megjelenik. De az is csak amolyan "milyen lenne anélkül" szinten. Szóval nem nagyon.

Köszönöm István a hozzászólásod. Lehet, hogy ez a fotó is olyan, ami csak nekem tetszik. Pedig általában inkább elégedetlen vagyok a képeimmel, mint ahogyan általában több fotós társam is, inkább önbizalom hiányában vagyunk.
Ez a kép nem akar másról szólni, mint, hogy itt van a Lánc-híd egy részlete, mögötte pedig a Vár egy részlete. Így mutatom meg. Nekem tetszik, de nem biztos, hogy mindenkinek tetszenie kell.
Apróbb, zavaró dolgokat le szoktam retusálni a képeimről, nem okoz különösebb lelkiválságot. Szerintem nem bűn belenyúlni egy képbe, ha az attól jobb lesz. De arra már rájöttem, hogy azok a képek tudnak igazán jók lenni, amiken maximum a fényeket kell beállítani, mikróélesítést kell csinálni, és esetleg megfelelően megvágni. Ha valami nagyobb dolgot le - fel, kell rakni egy képre, az már nem szokott igazán jól sikerülni, ezért nem is csinálom.
Az utcai fotózás azért nem annyira egyszerű, hogy minden zavaró körülménytől mentes legyen. A nézőpontot itt jó ideig próbálgattam, én inkább még balra tettem volna a csavart, de ahhoz egy emelőkosaras daru kellett volna, és akkor meg más nem lett volna jó a kompozícióban.

Zsolt, miért rossz beidegződés?

Nem volt az, mert akkor nem tudtam volna mondani, hogy ne.

Értettem! :) És helyesbítenék: retusálás után valami hiányzott a fotóról! :)
Komolyra fordítva a szót, elnézést Gábortól, tényleg badarság volt, akárcsak szóvá tenni!

mert rossz beidegződést nem rögzítünk :)

Mert aki kíváncsi, hamar megöregszik? :)

ezeket a kiretusálom a korlátot és a szegény szélütött nagypapát, ezt plíz ne. :)

Látom, hogy saroktól sarokig húzod a vonalat, és ezzel mintegy mértani térfelekre osztottad a képet. Ehhez nekem az jutott eszembe, hogy talán nem kellene hozzá az a felső korlát így - ki is retusáltam most magamnak, könnyen ki lehet - de valahogy akkor is még valami nem stimmel nekem, valamilyen párhuzam kellene, nem csak ez az evidens ellentét. Talán ha a csavarfő dudorát a kupolával hozod erőteljesebb párhuzamba - ehhez azonban más látószög kellene. De nem tudom, most csak úgy elmélkedtem a fotódon, próbálva megérteni az üzenetét.

Új hozzászólás