HURRÁ, ITT A TAVASZ

HURRÁ, ITT A TAVASZ

Budapest, 2012.04.24.

Értem én, itt a tavasz, kirepülnek a motorosok és a tolókocsisok is, van ebben humor, de úgy érzem, hogy ebben a képben most több szálat akartál egyszerre elindítani, és ez nem sikerült tökéletesen. Egyrészt a tavaszi hangulat, másrészt a motor-tolókocsi párhuzam, aztán hogy mind a kettő üres, és a kuka, és a gyalogosok - szóval ez jó, de nekem egyszerre túl sok feldolgozandó irány, és elkezdek tétovázni a nézés közben, hogy most akkor mi is van, honnan fog előugrani a kép főszereplője, mint a nyúl a kalapból? Ha majd adódik erre mód, kéne kicsit letisztázni ezt és esetleg egy új megfontolással ismételni. (hegyi)

Hozzászólások

Zsolt, köszönettel elfogadom a kritikát.

Zoltán, köszönöm ezt az érdekes olvasatot. Nem szoktam figyelni fényképezés közben a képelemek irányára. Igaz, ez street fotónál legtöbbször adott, nem befolyásolható. Fejtegetésed, ez a balról jobbra olvasási konvenció azonban ráirányítja a figyelmemet ennek a fontosságára. Köszönöm.

Érdekes mennyire zsibong a kép, tényleg olyan tavaszi. A környezet is az, így a hatás zseniális.

Nagyszerű a kerekesszék és a kerekesmotor ellentéte, amit szépen megteker a kétfelé elmenő férfialak mozgása. A kerekeszszék a múlt felé fordul, a motor a jövő felé, mégis a fiatal megy a múltba, elnéz mellettünk, miközben az öreg a jövőbe megy és visszatekint ránk a jelenbe. Ez az egész összhatásában feszíti a képet, nagyon dinamikussá teszi. A háttérben a két nőalak, az anyák ehez képes statikusak, ők a stabil háttér.

Gondolom a sok szétfelé vivő motívum ellenére azért esek mégis mindig a kép közepére, mert a motor mögött van a fiatalabb nőnél ami a motorral összeolvad, és ott nem tudom megfejteni mit csinál, mi tartozik hozzá és mi a motorhoz. Megfejthetelen, mint a fiatalabb nők úgy általában... :)

Új hozzászólás